Microsoft Dynamics CRM Online na bázi měsíčních poplatků

18. 1. 2011. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft začala v České republice prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Nové cloudové řešení umožní firmám a organizacím ušetřit na počátečních investicích.

Svými vlastnostmi a funkcemi, které ve firmách a organizacích umožňují zvýšit efektivitu prodeje, služeb i marketingu, vychází z chystaného „on-premise“ řešení Microsoft Dynamics CRM 2011. To bude dostupné 28. února 2011 spolu s verzí, kterou budou pro zákazníky hostovat také partneři Microsoftu.

„CRM řešení v cloudové verzi poskytuje pracovníkům z oblasti prodeje, služeb či marketingu stejné nástroje pro efektivní sběr a využití informací o zákaznících, jaké budou k dispozici v klasické verzi. Firmy a organizace však nebudou muset na jeho pořízení vynakládat větší počáteční investice, protože za cloudové řešení budou moci platit formou pravidelných měsíčních poplatků,“ vysvětluje David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft. 

Microsoft Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím známého prostředí aplikace Microsoft Outlook, mohou k nim však přistupovat i přes webový prohlížeč nebo mobil. Cloudová služba v sobě zahrnuje řadu užitečných nástrojů usnadňujících uživatelům práci, například integrované business intelligence nástroje pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v přehledném vizuálním formátu a v reálném čase nebo funkce pro nastavení jednotných procesů.

Řešení je otevřené dalším úpravám ze strany vývojářů, například s využitím platformy Windows Azure. Umožňuje rovněž jednoduchou správu dokumentů s využitím Microsoft SharePoint. Novinkou je také úplně nová služba Microsoft Dynamics Marketplace, která nabídne uživatelům obsáhlý katalog aplikací a profesionálních služeb. Uživatelé k ní budou moci přistupovat přímo prostřednictvím Microsoft Dynamics CRM Online a vyhledávat, filtrovat a stahovat zvolené aplikace nebo se v případě potřeby s jejím využitím přímo zkontaktovat s partnery Microsoftu.

Zahájení prodeje Microsoft Dynamics CRM Online je spojeno s promoakcí, v rámci které je možné získat službu na prvních dvanáct měsíců používání za 31 eur za uživatele a měsíc, tedy o více než 9 eur méně, než kolik bude činit standardní cena. Podmínkou je registrace do 30. června 2011.

Stávající zákazníci služeb Salesforce.com a Oracle mohou navíc využít speciální nabídky „Cloud CRM for Less“. Pokud do 30. června 2011 přejdou na službu Microsoft Dynamics CRM Online, získají na každého uživatele finanční podporu ve výši 180 eur. Tu mohou využít na služby jako je migrace dat ze starého řešení na nové nebo přizpůsobení řešení specifickým potřebám.

Microsoft Dynamics CRM Online bude úzce spolupracovat s chystaným cloudovým řešením Microsoft Office 365, které bude v Česku dostupné v průběhu letošního roku. V první polovině roku plánuje Microsoft uvést na český trh také další cloudovou novinku, službu Windows Intune.

Českou verzi cloudového řešení Microsoft Dynamics CRM Online si můžete vyzkoušet zdarma na https://crm.dynamics.com/.

Provoz Microsoft Dynamics CRM Online zajišťuje Microsoft, implementace služby realizují v ČR certifikovaní partneři – atlantis telecom, D3Soft, Dynamica, ICNET, Ness Czech, Ortex, Sprinx Systems, T-Systems Czech Republic, Vergilius IT Expert, WBI Systems, Contacc SE, ČD-Telematika a Logic Point. Na Slovensku potom Asseco Central Europe, bit-STUDIO Bratislava, Bluefire, GOLDMANN SYSTEMS, MicroStep CDM, Millennium 000, Braticak, D3Soft, GEMMA SYSTEMS, Hewlett Packard Slovakia, Indra Slovakia, Logica Slovakia, System Builders a Accenture.