Mall.cz: I letos budou na internetu zákazníci nakupovat více

18. 1. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Mall.cz)
Domácnosti v tomto roce budou šetřit, a poroste tak tlak na výhodnost nákupů. To by mělo pomoci internetovým obchodníkům – ti stále dokážou nabídnout výhodnější ceny, stejně jako úsporu času, navíc internet nabízí pro vyhodnocení poměru cena/výkon ideální prostředí.
Foto: Sxc.hu

V souvislosti s ekonomickými tlaky se často hovoří o profesionalizaci spotřebitelů. Ti se silněji zajímají, jak nakoupit co nejvýhodněji – tedy za co nejlepší cenu v poměru k nabízeným službám a úspoře času. „Trend čím dál větší vzdělanosti zákazníků velmi vítáme. Věříme totiž, že hraje ve prospěch zavedených internetových obchodníků se silnou značkou a internetového maloobchodu jako celku, pro který tzv. krize může znamenat více opakovaných nákupů i příliv nových zákazníků,“ řekl Marek Liška, generální ředitel internetové nákupní galerie Mall.cz.

Další šancí pro internetové obchody je stále se rozšiřující sortiment zboží, které zákazníci chtějí na internetu nakupovat. „Dětské oddělení jsme na Mall.cz otevřeli před rokem a nyní patří například plenky k nejprodávanějšímu zboží. Rychle roste i segment těžké drogerie a krmivo pro domácí mazlíčky už zákazníci na Mallu nakupují úplně běžně,“ komentoval Marek Liška trend online nákupů zboží každodenní potřeby.

„Od roku 2012 čekáme nárůst obratů 20 až 30 procent a věříme, že i v tomto roce internet zůstane jedním z mála rostoucích trhů. Stále totiž existuje řada zákazníků, kteří nákupy na internetu ještě nevyzkoušeli, navíc nové technologie jako mobilní internet a chytré telefony se rychle dostávají do každé kapsy,“ uzavřel Marek Liška.