Logitech odhalil nové logo a další směrování značky

9. 7. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Logitech)
Společnost Logitech odhalila největší transformaci své značky v historii. Ačkoliv je Logitech technologická společnost, do centra pozornosti nyní vkládá důraz na design. Společnost vytvořila portfolio produktů pro každodenní použití a představila značku Logi, pod kterou vybrané poslední produkty uvede.
Logo společnosti

Přeměna společnosti interně probíhá od roku 2013, součástí změn je také uvedení nových produktů mimo segment počítačových periférií. Na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech se v průběhu následujícího roku začnou objevovat produkty v pestrých barevných kombinacích a v prostých designových variacích

Při hledání nové tváře Logitech jsme vytvářeli produkty, u nichž jsme se snažili o spojení vyspělých technologií s elegantním designem, abychom vám nabídli úžasné chvíle při jejich používání,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech. „Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka.“

Jako součást přerodu značky se na vybraných produktech ve stávajících kategoriích bude nacházet nové označení Logi a připraveny jsou i další změny a produktové kategorie.

Společnost Logitech prošla ohromnými změnami, a proto jsme vytvořili identitu, která vyjadřuje, kdo jsme dnes a kam směrujeme,“ řekl Alastair Curtis, ředitel designu ve společnosti Logitech. „Se změnou společnosti se v stejném rozsahu mění také samotná značka.“

Štítky: 
Logitech