Logitech odhalil nové logo a další směrování značky
Přeměna společnosti interně probíhá od roku 2013, součástí změn je také uvedení nových produktů mimo segment počítačových periférií. Na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech se v průběhu následujícího roku začnou objevovat produkty v pestrých barevných kombinacích a v prostých designových variacích
„Při hledání nové tváře Logitech jsme vytvářeli produkty, u nichž jsme se snažili o spojení vyspělých technologií s elegantním designem, abychom vám nabídli úžasné chvíle při jejich používání,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech. „Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka.“
Jako součást přerodu značky se na vybraných produktech ve stávajících kategoriích bude nacházet nové označení Logi a připraveny jsou i další změny a produktové kategorie.
„Společnost Logitech prošla ohromnými změnami, a proto jsme vytvořili identitu, která vyjadřuje, kdo jsme dnes a kam směrujeme,“ řekl Alastair Curtis, ředitel designu ve společnosti Logitech. „Se změnou společnosti se v stejném rozsahu mění také samotná značka.“