LG zpřístupní svou televizní platformu WebOS dalším výrobcům

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
LG nabídne ostatním výrobcům televizorů svoji populární platformu spolu s integrovanými obsahovými službami. Lepší zážitek ze sledování televizní zábavy si tak budou moct vychutnat miliony dalších zákazníků. LG se na implementaci webOS domluvila s už více než dvaceti výrobci televizorů z celého světa.

Společnost LG Electronics (LG) se rozhodla dát svým partnerským značkám televizorů k dispozici její oblíbený ekosystém televizní platformy webOS. Vstřícným gestem chce změnit současnou nezdravou proprietární praxi televizního segmentu, kdy každý výrobce vybavuje své televizory vlastními operačními systémy. Kromě odborných znalostí v oblasti výroby televizorů nyní LG napne ještě víc sil nejen do vývoje a vylepšování chytré televizní platformy webOS, ostatním výrobcům chce ale také co nejvíc usnadnit její implementaci. Jihokorejská značka věří, že tento krok nejen, že nastartuje nový trend pro výrobce televizorů a dodavatele obsahu, zároveň ale díky němu ještě víc posílí celosvětový význam značky LG na poli domácí zábavy.

Zcela intuitivní zobrazení, a tedy i výjimečně snadné ovládání. To jsou hlavní devizy platformy webOS, která je nedílnou součástí systémů domácí zábavy společnosti LG už od roku 2014. Jak odborná veřejnost, tak hlavně samotní majitelé televizorů LG na webOS oceňují uživatelsky nadstandardně přívětivé prostředí stejně jako širokou nabídku funkcí včetně hlasového ovládání a vyhledávání, využívání pokročilých algoritmů umělé inteligence i nativní konektivitu. Díky chytré platformě webOS mají také zákazníci přístup k široké škále obsahu včetně služeb pro streaming videí jako Netflix, YouTube, Amazon Prime Video či DAZN, který se specializuje na streamování sportovních videí. V nabídce ale nechybějí ani LG kanály s exkluzivním video obsahem zdarma. Podporované modely televizorů budou zároveň vybaveny dálkovým ovladačem Magic Motion.

Na seznamu partnerů, kteří s nasazením platformy WebOS počítají, jsou značky jako RCA, Ayonz či Konka, další partneři budou postupně přibývat. Ekosystém platformy webOS je také podporován mnoha technologickými partnery jako Realtek, Nuance, Gracenote, CEVA či Universal Electronics.

Štítky: 
Televize, Televizory, LG Electronics

Podobné články

První Mini LED Philips přichází do předprodeje

3. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Philips TV)
Společnost Philips TV & Sound zahájila v České republice předprodej svého prvního Mini LED televizoru (9506), který zaujme vysokou kvalitou obrazu, čtyřstranným Ambilightem, konektorem HDMI 2.1 a nízkou latencí vhodnou pro gaming. Čtěte více

TCL posílá na český trh nové modely televizorů s QLED i mini LED

12. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL Electronics začala na českém trhu prodávat nové televizory z řady C. Nedávno představené modely jsou nyní dostupné i na českém trh v celé produktové šíři a velikostech. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Zákazníci stále preferují naše kvalitní produkty

9. 3. 2021. (redaktor: Jan Hanáček, zdroj: DCD Publishing)
Pro společnost Samsung byl minulý rok v lecčem přelomový. Mimo jiné i v tom, že se stala nejvýznamnějším prodejcem monitorů jak na českém, tak i slovenském trhu. Jak se jí to v současné těžké situaci podařilo a jaký mají na tomto historickém úspěchu podíl její partneři? Ptali jsme se Davida Kordíka, head of sales and marketing ze společnosti Samsung. Čtěte více

Samsung je v segmentu TV světovým lídrem již 15 let, loni získal téměř třetinu trhu

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Neohroženým lídrem světového trhu s televizory zůstává 15 let po sobě společnost Samsung Electronics. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu trhu agentury Omdia, podle něhož korejský výrobce za rok 2020 vykázal 31,9% podíl na celkových světových výnosech z prodeje televizorů. Čtěte více