LG zpřístupní svou televizní platformu WebOS dalším výrobcům

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
LG nabídne ostatním výrobcům televizorů svoji populární platformu spolu s integrovanými obsahovými službami. Lepší zážitek ze sledování televizní zábavy si tak budou moct vychutnat miliony dalších zákazníků. LG se na implementaci webOS domluvila s už více než dvaceti výrobci televizorů z celého světa.

Společnost LG Electronics (LG) se rozhodla dát svým partnerským značkám televizorů k dispozici její oblíbený ekosystém televizní platformy webOS. Vstřícným gestem chce změnit současnou nezdravou proprietární praxi televizního segmentu, kdy každý výrobce vybavuje své televizory vlastními operačními systémy. Kromě odborných znalostí v oblasti výroby televizorů nyní LG napne ještě víc sil nejen do vývoje a vylepšování chytré televizní platformy webOS, ostatním výrobcům chce ale také co nejvíc usnadnit její implementaci. Jihokorejská značka věří, že tento krok nejen, že nastartuje nový trend pro výrobce televizorů a dodavatele obsahu, zároveň ale díky němu ještě víc posílí celosvětový význam značky LG na poli domácí zábavy.

Zcela intuitivní zobrazení, a tedy i výjimečně snadné ovládání. To jsou hlavní devizy platformy webOS, která je nedílnou součástí systémů domácí zábavy společnosti LG už od roku 2014. Jak odborná veřejnost, tak hlavně samotní majitelé televizorů LG na webOS oceňují uživatelsky nadstandardně přívětivé prostředí stejně jako širokou nabídku funkcí včetně hlasového ovládání a vyhledávání, využívání pokročilých algoritmů umělé inteligence i nativní konektivitu. Díky chytré platformě webOS mají také zákazníci přístup k široké škále obsahu včetně služeb pro streaming videí jako Netflix, YouTube, Amazon Prime Video či DAZN, který se specializuje na streamování sportovních videí. V nabídce ale nechybějí ani LG kanály s exkluzivním video obsahem zdarma. Podporované modely televizorů budou zároveň vybaveny dálkovým ovladačem Magic Motion.

Na seznamu partnerů, kteří s nasazením platformy WebOS počítají, jsou značky jako RCA, Ayonz či Konka, další partneři budou postupně přibývat. Ekosystém platformy webOS je také podporován mnoha technologickými partnery jako Realtek, Nuance, Gracenote, CEVA či Universal Electronics.

Štítky: 
Televize, Televizory, LG Electronics

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více