LG představilo OLED televizor s ohebnou rolovací obrazovkou

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Společnost LG na veletrhu CES 2019 představila světu novou generaci televizorů uvedením světově prvního ohebného OLED TV. LG SIGNATURE OLED TV R (model 65R9) mění definici televizoru díky variabilnímu designu, který umožňuje OLED technologie. Nejde jen o ukázku technického mistrovství, ale i o produkt s tou nejvyšší kvalitou obrazu a zvuku.

Od začátku moderní éry rostly rozměry televizních obrazovek s tím, jak se zlepšovalo rozlišení, a uživatelé požadovali hlubší prožitek ze sledování televize. Cenou za to byl velký černý obdélník, který dominoval místnosti, i když televizor nebyl v provozu. Výrobci se ve snaze udělat televizory méně nápadné předháněli v tvorbě stále tenčích obrazovek a zaměřovali se na to, aby design byl co nejméně rušivý.

S nabídkou loňské LG SIGNATURE OLED TV W společnost LG odstranila tradiční koncept, který se zaměřoval na jednoduchost obrazovky. Televizorem s přezdívkou Wall TV společnost LG dokázala, že televizor může poskytovat výkon, decentnost i krásu současně. Poslední snaha LG posouvá tento úspěch na novou úroveň. Společnost LG totiž vytvořila televizor s displejem, který se jakoby kouzlem objevuje a mizí. Jde o revoluční inovaci, která zdánlivě popírá logiku. Písmeno „R“ v názvu LG SIGNATURE OLED TV R znamená stvoření revoluce v domácí zábavě a redefinici prostoru pomocí schopnosti objevit se a sbalit na stisk tlačítka.

Ohebný OLED televizor opravdu mění pravidla hry, osvobozuje uživatele od limitů a umožňuje uspořádat vlastní osobní prostor, který již nemusí být celou dobu vyhrazený sledování televize. LG SIGNATURE OLED TV R se umí proměnit tak, aby nabízela tři různé možnosti sledování – Full View, Line View a Zero View. To zákazníkům dovoluje používat televizor způsoby, které byly před vznikem technologie OLED nemožné.

Režim Full View využívá celý rozsah obrazovky a totéž platí, pokud jde o kontrast, hloubku a realismus. Pozoruhodná kvalita obrazu a zvuku s umělou inteligencí, která běží na inteligentním procesoru LG druhé generace α (Alpha) 9, stejně jako algoritmus deep learning, dělají z  televizoru třídu samu pro sebe. Uživatelé mohou používat hlas k instruování služby Amazon Alexa, nového doplňku k letošní řadě televizorů LG s umělou inteligencí. Novinkou je také podpora pro Apple AirPlay 2 a HomeKit. Díky podpoře pro AirPlay 2 mohou uživatelé snadno přehrávat videa z iTunes a dalších videoaplikací, hudbu a fotky přímo ze svých zařízení Apple. S podporou Apple HomeKit budou zákazníci moci ovládat svůj televizor LG pomocí aplikace Home nebo požadavků na Siri.

Režim Line View umožňuje, aby TV byla částečně vysunutá, což dovolí vykonávat specifické úkoly, které nevyžadují celou televizní obrazovku. V Line View mohou uživatelé vybírat z funkcí, jako jsou Clock, Frame, Mood, Music a Home Dashboard. Například mód Clock zobrazí hodiny a počasí, mód Frame servíruje fotografie sdílené z chytrého telefonu a mód Mood vytvoří uvolněnou atmosféru.

V režimu Zero View je celá obrazovka skryta pohledu a uschována v základně. Dokonce i v tomto režimu si však mohou uživatelé vychutnat hudbu nebo jiný zvukový obsah linoucí se ze 4.2kanálového stowattového audio systému s podporou Dolby Atmos. Prémiový původ audia je jasně vidět na celé jednotce, od broušeného hliníkového pouzdra až po kryt reproduktoru z vlny navržený dánskou firmou Kvadrat.

Video : 
Štítky: 
Televizory, LG Electronics

Podobné články

Televizory LG pro rok 2019 získají podporu Apple AirPlay 2 a Homekit

8. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Společnost LG uvolnila pro své televizory řady OLED, NanoCell TV a UHD s podporou ThinQ AI vyrobené v letošním roce softwarovou aktualizaci, která do jejich výbavy přináší podporu technologií Apple AirPlay 2 a Apple Homekit. Čtěte více

TCL se stává druhým největším světovým výrobcem televizí

12. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL za rok 2018 vyrobila a expedovala více než 28 milionů LCD televizních přijímačů, což jí zajistilo druhé místo mezi výrobci televizí, označení „Global Top 2 TV Corporation“ a tržní podíl 10,9 %. Čtěte více

Z konference Digimedia 2019: 63 % televizních diváků dosud neví, kdy u nich skončí vysílání DVB-T

12. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Digimedia)
Více než polovina domácností v České republice netuší, kdy se jich dotkne vypínání pozemního digitálního televizního vysílání ve standardu DVB-T a přechod na nový vysílací standard DVB-T2. Již 14. ročník odborné konference Digimedia dále upozornil na úskalí přechodu na DVB-T2, rozhlasové digitalizace i aukce kmitočtů v pásmu 700 MHz. Čtěte více

NEC: signage displej MultiSync V554Q

7. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: NEC)
Firma NEC uvedlan na trh produkt MultiSync V554Q, který společnost posouvá do předvoje „revoluce v rozlišení“, která přináší na trh rozlišení UHD na menších a cenově dostupných displejích. Čtěte více