Lenovo změnilo logo a vyjede s truckem

13. 6. 2011. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Lenovo)
Inovovaným logem a firemní identitou se pochlubilo Lenovo. K logu přibyl slogan „For Those Who Do“. Obě hlavní produktové linie, ThinkPady a IdeaPady, díky jedné identitě budou mít konečně stejnou komunikaci a vizuální styl.

Nová korporátní identita směřuje produkty společnosti Lenovo jako nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů – vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.

Na podporu komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si budou moci návštěvníci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh pro klíčové prodejní období.

Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.