Lenovo změnilo logo a vyjede s truckem
Inovovaným logem a firemní identitou se pochlubilo Lenovo. K logu přibyl slogan „For Those Who Do“. Obě hlavní produktové linie, ThinkPady a IdeaPady, díky jedné identitě budou mít konečně stejnou komunikaci a vizuální styl.
- 13. 6. 2011
- 0 min
Nová korporátní identita směřuje produkty společnosti Lenovo jako nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů – vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.
Na podporu komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si budou moci návštěvníci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh pro klíčové prodejní období.
Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.