Lenovo s novým logem i strategií

15. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo na své první technologické konferenci Lenovo Tech World představila své nové logo, jež bylo navrženo s důrazem na vysokou přizpůsobivost společnosti napříč různými segmenty trhu, ve kterých se výrobce pohybuje. S pozměněným logem souvisí také nová filozofie značky.

Do budoucna si společnost Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.

Konference Tech World završila desetiletí dlouhodobého, mnohostranného vývoje společnosti Lenovo, která se změnila z původně výhradně počítačové firmy na jednu z největších globálních společností zaměřenou na uživatelskou elektroniku vůbec. Více osobní, poutavé logo zaměřené na spotřebitele reflektuje osobnost společnosti Lenovo a zahrnuje také její bohaté dědictví akvizic a DNA originálních inovací.

„Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila desetileté výročí od akvizice počítačové divize společnosti IBM. Akvizice pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.

Podobné články

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více

eD system obhájil pozici nejlepšího distributora značky Canon

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Titul Distributor s nejvyšším obratem a zároveň Nejlepší distributor periferií společnosti Canon míří po roce opět do eD systemu. Zástupci distributora ocenění převzali ve čtvrtek 18. dubna na QBR setkání v Brně. Čtěte více

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více