Lenovo s novým logem i strategií

15. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo na své první technologické konferenci Lenovo Tech World představila své nové logo, jež bylo navrženo s důrazem na vysokou přizpůsobivost společnosti napříč různými segmenty trhu, ve kterých se výrobce pohybuje. S pozměněným logem souvisí také nová filozofie značky.

Do budoucna si společnost Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.

Konference Tech World završila desetiletí dlouhodobého, mnohostranného vývoje společnosti Lenovo, která se změnila z původně výhradně počítačové firmy na jednu z největších globálních společností zaměřenou na uživatelskou elektroniku vůbec. Více osobní, poutavé logo zaměřené na spotřebitele reflektuje osobnost společnosti Lenovo a zahrnuje také její bohaté dědictví akvizic a DNA originálních inovací.

„Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila desetileté výročí od akvizice počítačové divize společnosti IBM. Akvizice pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.

Podobné články

ATC obhájilo dvojici ocenění společnosti Epson

30. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Distributor AT Computers obhájil loňská vítězství a opět získala dvě prestižní ocenění od společnosti EPSON. Společnost se konkrétně stala Největším distributorem hardwaru a Největším distributorem spotřebního materiálu. Čtěte více

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více