Lenovo představilo vylepšené notebooky ThinkPad L390 a L390 Yoga

19. 12. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Lenovo uvedlo na trh vylepšenou sérii notebooků ThinkPad L390 a L390 Yoga, se kterými reaguje na měnící se potřeby koncových uživatelů a IT oddělení. Vlastnosti typické pro ThinkPady, jako jsou spolehlivost nebo testování odolnosti, doplňují bezpečnostní opatření ThinkShield, čtečka otisků prstů a IR kamera.

S proměnou pracovního prostředí rostou požadavky na větší mobilitu uživatelů, jejich interakci a produktivitu. ThinkPad L390 a L390 Yoga jsou první notebooky Thinkpad dodávané s nejnovějšími procesory 8. generace Intel Core.

Displej s úhlopříčkou 13,3 palců a Full DH rozlišením doplňuje u modelu L390 Yoga dotykové ovládání s aktivním perem. Zabezpečení čítá například ThinkShield s dTPM 2.0, čtečka otisků prstů a IR kamera u modelu L390 Yoga.

Výbavu doplňuje kamera zabudovaná na spodní straně displeje, která po otočení klávesnice umožňuje fotografovat za chůze.

Portfolio notebooků ThinkPad nabízí zákazníkům širokou škálu možností. Aktualizované modely ThinkPad L390 a L390 Yoga nejsou výjimkou. Série notebooků L přichází s pověstnou ThinkPad odolností a je vhodná pro business a profesionální spotřebitele. Pod prémiovým modelem ThinkPad X1, hlavní produktovou řadou T a X, je série notebooků L390, která má koncovým zákazníkům poskytnout především kvalitu a výkon. Jedná se o lehce přenosná zařízení s Mil-Spec stvořená pro podniková řešení a funkce, kterým čelí koncoví uživatelé a IT oddělení.

Štítky: 

Podobné články

Prodej počítačů ve třetím čtvrtletí 2025 vzrost téměř o 10 %

13. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
V souladu s prognózou IDC výsledky prodeje PC za třetí čtvrtletí letošního roku potvrdily pokračující dynamiku a pokračující stabilní obnovu starších PC. Podle předběžných výsledků se ve sledovaném období prodalo 75,8 milionu PC, což představuje meziroční nárůst o 9,4 %. Z globálního hlediska tak trh vykázal stabilní poptávku, a to navzdory stagnaci v Severní Americe. Čtěte více
Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IDC navzdory americkým clům vylepšilo prognózu prodeje PC

9. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Na základě výsledků z prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila společnost IDC prognózu prodeje osobních počítačů v letošním roce. Celosvětově by se tak mělo podle nejnovějších odhadů v roce 2025 prodat 274 milionů PC, což představuje meziroční nárůst o 4,1 %. Čtěte více

Trh s počítači vkročil do turbulentního roku 2025 s dobrými výsledky

14. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle průzkumu společnosti IDC vzrostly dodávky osobních počítačů v prvním čtvrtletí roku 2025 o 4,9 % oproti předchozímu roku. Celosvětově se prodalo 63,2 milionu zařízení. Při pohledu na aktuální dění je však zřejmé, že odvětví osobních počítačů bude s největší pravděpodobností letos čelit celé řadě obtíží. Čtěte více