Lenovo obhájilo zařazení do žebříčku Interbrands
Letošní už 17. ročník žebříčku Interbrand Best Global Brands využívá k nalezení 100 nejlepších světových značek unikátní metodiku. Ta zohledňuje celou řadu způsobů, jakými může být značka firmě prospěšná. Od přilákání těch nejlepších pracovníků, přes naplnění očekávání zákazníků až po zvýšení tržní hodnoty společnosti. Konečné pořadí určuje kombinace faktorů, které přispívají k celkové hodnotě dané značky. Důležitá je finanční výkonnost, role, kterou značka hraje při ovlivňování volby zákazníka, či její schopnost dosáhnout prémiové ceny produktů a zajistit tak firmě zisk.
„V posledním roce Lenovo prošlo transformací, během které si dokázalo udržet pozici jedné z nejznámějších a nejvlivnějších světových značek. Náš přístup k produktovým inovacím i nadále pomáhá budovat naši pověst mezi loajální skupinou fanoušků. Tito lidé věří v to, že být odlišný je v dnešním světě výhodou, což ostatně značka Lenovo reprezentuje i v novém sloganu „Different is Better“,“ řekl David Roman, CMO společnosti Lenovo. „Jsem rád, že jsme se opět dostali mezi nejlepší značky žebříčku Interbrand Best Global Brands. Toto prestižní ocenění svědčí o tom, že značka Lenovo má vliv po celém světě.“