Kyocera přichází s novou firemní identitou

10. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kyocera)
Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.

Hlavní ideou nové firemní identity společnosti je pomoci organizacím získat potřebné znalosti, aby mohly začít pracovat.

Nový koncept značky vyjadřuje prioritu společnosti Kyocera Document Solutions sjednotit své globální zdroje odborných talentů a technologické dokonalosti integrací hardwaru, softwaru a služeb, a tím pomoci zákazníkům maximalizovat jejich obchodní potenciál. Zároveň poukazuje na to, že Kyocera se nachází v jedinečné pozici, ve které může společnostem pomoci s pochopením a zpracováním velkého objemu informací, které je obklopují, aby tak získaly konkurenční výhodu.

Základem řízení společnosti Kyocera jsou již od jejího založení vazby mezi lidmi. Kompletní sada komunikačních nástrojů, včetně vizuálů v podobě ručně kreslených gest, unikátních grafických ikon a odvážné palety nových barev, byla vytvořena s cílem zachytit spojení lidí a technologických zdrojů, které společně přináší dokonalost v oblasti kompletního řešení pro správu dokumentů.

Z pohledu společnosti to budou vždy lidé, kteří pomohou zákazníkům realizovat vizi uvedení znalostí do každodenní práce. S tímto vědomím se Kyocera Document Solutions představuje jako značka zaměřená na člověka převzetím vizuálního designu “s lidským dotekem”.

Dohromady všechny tyto prvky vyjadřují, kým společnost Kyocera Document Solutions je, a co je jejím záměrem pro nastávající roky: být inovativní společností, která se prezentuje jednotně po celém světě a aktivně spolupracuje se svými partnery a zákazníky na jejich budoucím úspěchu.

Štítky: 

Podobné články

Cisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa

25. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji. Čtěte více

Evropská komise podpořila produkty Kaspersky Lab

24. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Společnost Kaspersky Lab informovala své zákazníky, partnery a širší veřejnost o tom, že Evropská komise oficiálně potvrdila, že „nemá žádné důkazy o potenciálních problémech souvisejících s používáním produktů Kaspersky Lab.“ Čtěte více

Firmy bezpečnost stále častěji outsourcují – chybí odborníci i potřebné znalosti

18. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trend Micro)
Průzkum společnosti Trend Micro, vycházející z dotazování 1 125 IT manažerů po celém světě, potvrdil všeobecný nedostatek odborníků z oblasti informačních technologií, především pak specialistů na kybernetickou bezpečnost. Organizace jsou tak nuceny hledat nové způsoby, jak zajistit bezpečnost své podnikové informační architektury. Čtěte více

Flowmon je dostupný v Microsoft Azure Marketplace

15. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Flowmon Networks)
Společnost Flowmon Networks, která vyvíjí řešení pro monitorování a bezpečnost počítačových sítí, oznámila dostupnost svého řešení Flowmon v Microsoft Azure Marketplace. Zákazníkům, kteří přesunem infrastruktury do cloudu ztratili přehled o datech v síťovém provozu, navrací chybějící viditelnost. Čtěte více