Kyocera přichází s novou firemní identitou

10. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kyocera)
Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.

Hlavní ideou nové firemní identity společnosti je pomoci organizacím získat potřebné znalosti, aby mohly začít pracovat.

Nový koncept značky vyjadřuje prioritu společnosti Kyocera Document Solutions sjednotit své globální zdroje odborných talentů a technologické dokonalosti integrací hardwaru, softwaru a služeb, a tím pomoci zákazníkům maximalizovat jejich obchodní potenciál. Zároveň poukazuje na to, že Kyocera se nachází v jedinečné pozici, ve které může společnostem pomoci s pochopením a zpracováním velkého objemu informací, které je obklopují, aby tak získaly konkurenční výhodu.

Základem řízení společnosti Kyocera jsou již od jejího založení vazby mezi lidmi. Kompletní sada komunikačních nástrojů, včetně vizuálů v podobě ručně kreslených gest, unikátních grafických ikon a odvážné palety nových barev, byla vytvořena s cílem zachytit spojení lidí a technologických zdrojů, které společně přináší dokonalost v oblasti kompletního řešení pro správu dokumentů.

Z pohledu společnosti to budou vždy lidé, kteří pomohou zákazníkům realizovat vizi uvedení znalostí do každodenní práce. S tímto vědomím se Kyocera Document Solutions představuje jako značka zaměřená na člověka převzetím vizuálního designu “s lidským dotekem”.

Dohromady všechny tyto prvky vyjadřují, kým společnost Kyocera Document Solutions je, a co je jejím záměrem pro nastávající roky: být inovativní společností, která se prezentuje jednotně po celém světě a aktivně spolupracuje se svými partnery a zákazníky na jejich budoucím úspěchu.

Štítky: 

Podobné články

Seyfor získal podíl ve společnosti Digitask

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Seyfor pokračuje v rozšiřování svého portfolia a získává 35% podíl ve společnosti Digitask známého propagátora digitálních inovací Filipa Dřímalky. Tímto krokem Seyfor dále posiluje svou kompetenci v oboru využití umělé inteligence ve firmách. Čtěte více

Zdražení Vmwaru podle ČMIS otřásá trhem, pro některé může být likvidační

19. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČMIS)
Dodavatel řešení pro virtualizaci serverů VMware zahájil přechod na předplatné a stanovil nové ceny. Pro firmy, které VMware využívají, to znamená to průměrné zdražení až o 300 %. Čtěte více

Využívání umělé inteligence ve firmách a organizacích roste

18. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Slack)
Podle nejnovějšího průzkumu Workforce Lab pořádaného společností Slack vzrostlo v posledním čtvrtletí 2023 používání nástrojů umělé inteligence na pracovištích o 24 %. Průzkum také např. vyčísluje průměrné množství času, které kancelářští zaměstnanci stráví plněním úkolů s nízkou prioritou. Čtěte více

ATC (opět) získalo prestižní ocenění společnosti Honeywell

15. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers byla oceněna jako nejlepší lokální distributor Honeywell Productivity Solutions and Services v regionu celé Evropy za rok 2023. Oproti minulému roku, kdy ATC převzalo ocenění za region Central Eastern Europe, se tak letos posunulo ještě výše. Čtěte více