Kyocera přichází s novou firemní identitou

10. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kyocera)
Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.

Hlavní ideou nové firemní identity společnosti je pomoci organizacím získat potřebné znalosti, aby mohly začít pracovat.

Nový koncept značky vyjadřuje prioritu společnosti Kyocera Document Solutions sjednotit své globální zdroje odborných talentů a technologické dokonalosti integrací hardwaru, softwaru a služeb, a tím pomoci zákazníkům maximalizovat jejich obchodní potenciál. Zároveň poukazuje na to, že Kyocera se nachází v jedinečné pozici, ve které může společnostem pomoci s pochopením a zpracováním velkého objemu informací, které je obklopují, aby tak získaly konkurenční výhodu.

Základem řízení společnosti Kyocera jsou již od jejího založení vazby mezi lidmi. Kompletní sada komunikačních nástrojů, včetně vizuálů v podobě ručně kreslených gest, unikátních grafických ikon a odvážné palety nových barev, byla vytvořena s cílem zachytit spojení lidí a technologických zdrojů, které společně přináší dokonalost v oblasti kompletního řešení pro správu dokumentů.

Z pohledu společnosti to budou vždy lidé, kteří pomohou zákazníkům realizovat vizi uvedení znalostí do každodenní práce. S tímto vědomím se Kyocera Document Solutions představuje jako značka zaměřená na člověka převzetím vizuálního designu “s lidským dotekem”.

Dohromady všechny tyto prvky vyjadřují, kým společnost Kyocera Document Solutions je, a co je jejím záměrem pro nastávající roky: být inovativní společností, která se prezentuje jednotně po celém světě a aktivně spolupracuje se svými partnery a zákazníky na jejich budoucím úspěchu.

Štítky: 

Podobné články

VMware kupuje Avi Networks

17. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
VMware oznámil úmysl převzít poskytovatele multicloudových aplikačních služeb Avi Networks. Řešení Avi Networks využívají stovky globálních společností včetně největších světových finančních institucí, médií a technologických firem z žebříčku Fortune 500. Její technologie umožní VMwaru přenést principy veřejného cloudu do celého datového centra. Čtěte více

Firmy nemají zdroje na ochranu před budoucími kybernetickými hrozbami

15. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Globální průzkum společnosti Sophos potvrdil, že IT manažeři čelí ze všech stran záplavě kybernetických útoků a nemají prostor na ochranu před budoucími hrozbami. Čtěte více

TCL se stává druhým největším světovým výrobcem televizí

12. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL za rok 2018 vyrobila a expedovala více než 28 milionů LCD televizních přijímačů, což jí zajistilo druhé místo mezi výrobci televizí, označení „Global Top 2 TV Corporation“ a tržní podíl 10,9 %. Čtěte více

Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy. Čtěte více