Kontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: atlantis telecom)
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá i řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjejí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“

Štítky: 
Komunikace, Atlantis Telecom

Podobné články

Cisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa

25. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji. Čtěte více

Podniky jsou připraveny využít přínosy 5G sítí

28. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Podle průzkumu společnosti Oracle téměř 80 % podniků očekává, že v roce 2021 budou využívat sítě 5G ke generování nových příjmů, pro správu zařízení Internetu věcí a chytrých ekosystémů. Čtěte více

Cloudová služba pro multikanálovou komunikaci firem se zákazníky od Canonu

26. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Služba Customer Communications Management Online (CCM Online) umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Čtěte více

S mobilním přístupem k firemním mailům se potýká 42 % IT administrátorů

24. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle průzkumu z letošního září mezi českými a slovenskými IT administrátory řešení GFI a Kerio zůstávají v oblasti elektronické pošty největším problémem spamy a viry. Hned za nimi se objevuje přístup k elektronické poště z nedostatečně zabezpečených BYOD zařízení, která stále více pracovníků používá k přístupu k firemním mailům a zvyšuje tak ohrožení podnikových sítí. Čtěte více