Kontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: atlantis telecom)
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá i řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjejí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“

Štítky: 
Komunikace, Atlantis Telecom

Podobné články

Týmová práce se nemusí zastavit. Výhody řešení Cisco Webex jsou na dosah ruky!

6. 4. 2020. (redaktor: Jan Hanáček, zdroj: DCD Publishing)
Jestliže chceme za současné situace udržet svou práci v chodu, musíme zabezpečit fungování toho nejzákladnějšího, co naši práci tvoří, tedy komunikaci. Ať už je forma a podstata naší činnosti jakákoliv, bez možnosti sdělování myšlenek, informací, výsledků a koordinace práce se neobejdeme. Vždyť právě naše schopnosti a možnosti komunikace mají velký podíl na tom, kolik jsme toho dosud stihli vybudovat. Čtěte více

Budoucnost pracovní komunikace? Bude nám radit AI

6. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifesize)
Umělá inteligence (AI) a strojové učení již zasahují nebo v nejbližší době vstoupí do mnoha oblastí našeho běžného i pracovního života. Budou zasahovat také do analýzy a plánování pracovních jednání, kde například zhodnotí stávající schůzky a navrhnou optimální délku, čas i složení těch příštích, říká studie společnosti Lifesize 2019 Impact of Video Conferencing Report. Čtěte více

Cisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace

15. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky. Čtěte více

Téměř polovina profesionálů používá videokonference častěji než před dvěma lety

13. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifesize)
Růst video komunikace na měnícím se moderním pracovišti je ovlivněn zejména trendy flexibilní a vzdálené práce a preferencemi zaměstnanců mileniálů a generace Z, říká studie Impact of Video Conferencing Report 2019. Čtěte více