Kontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: atlantis telecom)
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá i řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjejí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“

Štítky: 
Komunikace, Atlantis Telecom

Podobné články

Cloudová služba pro multikanálovou komunikaci firem se zákazníky od Canonu

26. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Služba Customer Communications Management Online (CCM Online) umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Čtěte více

S mobilním přístupem k firemním mailům se potýká 42 % IT administrátorů

24. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle průzkumu z letošního září mezi českými a slovenskými IT administrátory řešení GFI a Kerio zůstávají v oblasti elektronické pošty největším problémem spamy a viry. Hned za nimi se objevuje přístup k elektronické poště z nedostatečně zabezpečených BYOD zařízení, která stále více pracovníků používá k přístupu k firemním mailům a zvyšuje tak ohrožení podnikových sítí. Čtěte více

Internet přes světelné paprsky – budoucnost nebo výstřel vedle?

19. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing, pureLiFi, theinstitute)
Technologie LiFi slibuje vysokorychlostní obousměrnou bezdrátovou síťovou komunikaci prostřednictvím paprsků světla. Na jedné straně stojí LED žárovky, na druhé straně koncové zařízení vybavené speciálním vysílačem a přijímačem. Kromě toho, že nás připojí k internetu, nám i posvítí na cestu. Nejen o tom, co všechno LiFi přinese a jak obstojí v konkurenci Wi-Fi, se dozvíte na následujících řádcích. Čtěte více

Služba Awow přinese snadnější online spolupráci

9. 11. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Anect)
Společnost Anect přichází s novou platformou služeb Awow (Anect way of working) pro firemní komunikaci a spolupráci. Prvním dostupným nástrojem jsou Awow online schůzky, které kombinují uživatelské nástroje pro videokonferenční spolupráci s cloudovou infrastrukturou. Řešení podporuje jak specializované videokonferenční systémy (Cisco, Polycom, Vidyo aj.), tak klasické PC prostředí (Windows, Mac, Linux) a mobilní platformy (Android, iOS). Čtěte více