Novinky

Konkurence má ekologickou kampaň na tiskárny HP

Společnost HP ve spolupráci s obchodními řetězci Datart a Electroworld spustila kampaň, během které mohou zákazníci vrátit svou starou tiskárnu a ušetřit pět set korun při nákupu nové inkoustové tiskárny HP.

Ondřej Jánoška
Zdroj: HP
  • 2. 3. 2011
  • 0 min
Konkurence má ekologickou kampaň na tiskárny HP

Slevu na novou tiskárnu získá každý zákazník, který odevzdá starou tiskárnu jakékoli značky a technologie k recyklaci a to na pobočkách obchodních řetězců Elektroworld a Datart v České republice.

Na základě toho získá slevu na nákup nové inkoustové tiskárny HP.

„Smyslem této kampaně je nejen péče o životní prostředí, kterou společnost Hewlett-Packard významně podporuje, ale také snaha zpřístupnit prakticky každému občanovi nejnovější technologie za dostupnou cenu. Vždyť současné tiskárny HP umožňují jak bezdrátový tisk, tak i tisk z jakéhokoli online zařízení - díky unikátní technologii HP ePrint. Nákupní cena jedné technologicky vyspělé tiskárny může být po odpočtu slevy menší než 1 500 Kč,“ uvedl na adresu projektu Daniel Kabele, Inkjet and Web Solutions Manager, HP IPG pro Českou republiku a Slovensko.

Tiskárny budou ekologicky recyklovány firmou Rema. Kampaň odstartovala 1. března a trvá do 30. dubna.