Novinky

Ketos vstoupil na český trh

Od roku 1994 je Ketos slovenským distributorem High-End audiotechniky pro náročné zákazníky. Nyní své zkušenosti chce zúročit také na českém trhu, kde otevřel svoji pobočku se showroomem.

Pavel Gregor
Zdroj: DCD Publishing
  • 25. 11. 2014
  • 0 min
Ketos vstoupil na český trh

Ketos je na trhu 20 let. Od založení staví na profesionálním přístupu, špičkových službách a dlouhodobých vztazích se zákazníky. Orientuje se na kvalitu a náročné klienty a poskytují produkty střední, ale i nejvyšší třídy.

Ve svém portfoliu má na tři desítky značek včetně Dynaudio, Octave, Bluesound, Flexson, XLO, LunchPort atd.

V České republice otevře také vlastní showroom. Obchod se firma stavět na bohatých zkušenostech ze slovenského trhu. Pobočku povede od února 2015 Ivan Trachta, který má mnohaleté zkušenosti s elektronikou ze Sony, kde působil mimo jiné jako marketingový manažer.

Distribuované produkty bude Ketos dodávat napříč celým tuzemským prodejním kanálem zahrnující retail, e-tail, ale i drobné prodejce, kteří se specializují na náročnější zákazníky, kteří si chtějí vychutnat kvalitní video a audio.