Kerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com

14. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio)
Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi firemní IP telefonní ústředny Kerio Operator 2.2. Nová verze přináší integraci se Salesforce.com, automatické zálohování, vzdálené úložiště pro nahrané hovory a vylepšenou automatickou konfiguraci a správu telefonů.

Nejzajímavější novinkou verze Kerio Operator 2.2 je integrace se Salesforce.com. S Kerio Operator Call Center pro Salesforce mohou telefonní operátoři iniciovat telefonní hovory přímo v Salesforce pomocí funkce click-to-dial, mají přístup k záznamům o hovorech v Salesforce a mohou zaznamenávat příchozí a odchozí hovory. Integrace s Kerio Operator je podporována u edicí Salesforce Enterprise Edition a Salesforce Unlimited Edition.

Kerio také integrovalo telefonní ústřednu Kerio Operator se Samepage.io, která slouží jako cloudová záložní platforma pro konfigurační soubory serveru, systémové logy, historii hovorů, nahrávky v hlasových schránkách a nahrané hovory. V případě selhání hardwaru mohou správci obnovit Kerio Operator během několika minut pomocí software image a zálohovaných souborů.

Telefony série Grandstream GXP, Yealink/Well T, Cisco SPA, Polycom VVX a Snom PA1 jsou jen některé z mnoha, které lze díky Kerio Operator konfigurovat vzdáleně pomocí vylepšené podpory pro autokonfiguraci. Uživatelé mohou také používat množství nových IP telefonů, na kterých mají okamžitý přístup k firemním kontaktům přímo z jejich dotykové obrazovky.

Kerio Operator je dostupný jako software a hardwarové zařízení. Hardware Kerio Operator Box 1210 stojí 18 000 Kč, softwarová edice je za 600 Kč za uživatele.

Štítky: 
Komunikace, Technologie, Kerio Technologies

Podobné články

VMware Anywhere Workspace umožňuje jednodušší a bezpečnější spolupráci na platformě Zoom

17. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
VMware pracuje se společností Zoom na vylepšení a zvýšení bezpečnosti spolupráce v hybridních pracovních prostředích. Výsledkem je interoperabilita mezi nedávno představeným řešením VMware Anywhere Workspace a platformou Zoom, která usnadňuje použití, zvyšuje výkon aplikací a sítí a zlepšuje úroveň zabezpečení. Čtěte více

ČTÚ spustil srovnávač cen a kvality volání, SMS, internetu a dalších služeb

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČTÚ)
Český telekomunikační úřad 1. března 2021 spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací. Spotřebitel může porovnat ceny a parametry mobilního volání, SMS, dat a mobilního internetu. Od dubna přibydou k porovnání služby volání v pevném místě, internetu v pevném místě a placené televize. Čtěte více

Cisco má řadu novinek i výrazně vylepšený Webex

14. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila významné inovace systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků. Mezi další novinky patří fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub. Čtěte více

Jak na vývoj a prodej aplikací pro platformu innovaphone?

23. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Máte nápady, jak vylepšit komunikační a pracovní procesy v podnicích? innovaphone myApps umožnuje vývoj aplikací pro vaše zákazníky pomocí rozhraní, které obsahuje mnoho základních funkcí. Díky innovaphone App Store pak můžete aplikace nabízet i ostatním zájemcům. Čtěte více