Každodenní zálohování je standardem

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Téměř třetina českých a slovenských partnerů společnosti Acronis doporučuje svým zákazníkům zálohovat každou hodinu či raději kontinuálně. Čeští a slovenští partneři zároveň dle průzkumu registrují stále větší zájem o přesun zálohování do SaaS modelu.

Během posledních dvou let muselo mnoho organizací posílit svou IT infrastrukturu a spoléhat se více na online procesy. Toho zneužívají kybernetičtí útočníci, kteří častěji napadají kritickou infrastrukturu a data, přičemž mohou způsobit mnohem větší škody než kdy dříve. Organizace se snaží chránit před zero-day a jiným útoky nejen častějším zálohováním, ale také sofistikovanější kybernetickou ochranou, která integruje antimalware, ochranu koncových zařízení, skenování zranitelností a ochranu elektronické pošty.

Nejzajímavější údaje z dotazování:

  • 27 % prodejců doporučuje kontinuální zálohování, 5 % každou hodinu a 68 % každý den. Méně časté zálohování nedoporučuje žádný partner.
  • 65 % partnerů uvedlo, že nejvíce jejich zákazníci přesouvají do SaaS služeb právě zálohování.
  • Investice do kybernetické bezpečnosti obecně rostou – za posledních 12 měsíců vzrostly podle 77 % partnerů, podle dalších 9 % partnerů dokonce výrazně. Podle 14 % zůstaly stejné.

„Stále více koncových uživatelů IT si v současnosti neví rady se zajištěním kybernetické ochrany vlastními silami, a proto hledají jiné možnosti včetně přechodu na model bezpečnosti jako služby (SaaS),“ řekl Štěpán Bínek, zodpovědný za prodej cloudových řešení Acronis ve společnosti Zebra Systems. „Naši MSP prodejci registrují rostoucí zájem o poskytování služeb IT bezpečnosti, přičemž mohou zájemcům nabídnout nejširší portfolio služeb kybernetické ochrany na trhu prostřednictvím platformy Acronis Cyber Protect Cloud.”

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Ekonomika SOC: Jaká je návratnost investice do bezpečnostního centra?

28. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Security)
Investice do Security Operations Center (SOC) může představovat značné počáteční náklady pro mnoho organizací. V dnešní digitální éře však mohou náklady na kybernetické incidenty rychle narůst. Jak tedy vyčíslit návratnost investice (ROI) do SOC a jaká je skutečná ekonomická hodnota takového centra? Čtěte více

Objem DDoS útoků na české firmy po měsících stagnace vzrostl

28. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita po několika měsících stagnace v únoru trojnásobně narostly. Sice zatím ani zdaleka nedosahují objemu z loňského léta, přesto hrozby a způsobené škody neklesají. Jak totiž trend posledních měsíců jednoznačně ukázal, útoky jsou stále kvalitnější a intenzivnější útoky. Nejvíce útoků přitom již od července loňského roku míří z Ruska. Čtěte více

Podniky k přechodu na MSP služby motivují hlavně výpadky IT

27. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle více než 60 % českých a slovenských prodejců společnosti Zebra systems, distributor je hlavní motivací zákazníků k přechodu na MSP služby nepříjemná zkušenost s výpadky IT provozu. Stále více IT dodavatelů tak nabízí svým zákazníkům vedle tradičních také MSP služby. Čtěte více
Jan Pinta, manažer rozvoje byznysu ve společnosti Thein Security

Všechny typy phishingu pohromadě

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Security)
Phishing, česky rybaření, je úspěšný nástroj útočníků při chytání oběti za účelem krádeží osobních údajů, přihlašovacích jmen a hesel, údajů z platebních karet i řady dalších věci. Slovo samotné vychází z mechanismu, kdy rybář nahodí digitální udičku a oběť na ni ochotně naskočí. Čtěte více