Kaspersky zautomatizoval objednávky a správu licencí pro partnery a distributory

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Plně automatizovaný a významně rychlejší je nyní proces pravidelného objednávání a spravování licencí k produktům společnosti Kaspersky. Umožňuje to aktualizovaná verze License Management Portalu (LMP), přes který poskytovatelé spravovaných služeb (MSP) získávají a spravují bezpečnostní řešení Kaspersky.

Proces obnovování a objednávání nových licencí pro partnery a distributory je tak nyní automatizovaný a lze jej provést několika kliknutími namísto dřívější e-mailové korespondence. Nový přehledný konfigurátor produktů také výrazně zjednodušuje výběr vhodných nabídek společnosti Kaspersky.

Snadnost obchodování je důležitým hlediskem, které partneři při výběru produktů, na jejichž prodeji chtějí spolupracovat, zvažují. Téměř polovina prodejců v USA (45 %) ji dokonce uvedla jako hlavní výhodu. Může se skládat z různých faktorů, z nichž jedním je použitelnost partnerských nástrojů dodavatele – zákaznického portálu, programu, procesu dodání atd. Čím méně kroků je při tom zapotřebí, tím více se partner může soustředit na rozvoj svého podnikání a prodeje. A to je v konečném důsledku výhodné pro obě strany.

Díky aktualizaci funkcí portálu mohou nyní partneři společnosti Kaspersky, kteří využívají pravidelně obnovované (roční, nepředplacené) licence, používat LMP pro registraci smluv, obnovování licencí a zadávání nových objednávek. Portál vytváří pro všechny tyto scénáře přirozené interaktivní rozhraní s minimem potřebných akcí, jako je výběr požadovaných produktů z konfigurátoru a provedení objednávky kliknutím na jediné tlačítko. Jakmile je požadavek schválen a licence dodány, partner obdrží e-mailové oznámení na adresu uvedenou při zadávání požadavku. Žádná další komunikace s distributorem nebo prodejcem není zapotřebí – proces schvalování je plně automatizovaný a obsluhovaný samotným portálem.

Nový konfigurátor umožňuje také pohodlnější výběr objednávaných produktů. Partneři mohou při výběru a sestavování balíčku různých produktů a služeb postupovat krok za krokem tak, aby vytvořili jejich optimální kombinaci, která zvyšuje úroveň ochrany zákazníků pomocí řešení společnosti Kaspersky.

Aktualizované rozhraní LMP také zjednodušuje práci distributorů. Jejich úloha sice zůstává stejná – pomáhat partnerům svými odbornými znalostmi v oblasti prodeje, vývoje a finančních programů – mohou však ušetřit čas strávený rutinním schvalováním a soustředit se na rozvoj svého podnikání. Místo vytváření a potvrzování objednávek v nástroji pro správu objednávek dodavatele stačí distributorům jediné kliknutí, aby po kontrole finančních podmínek partnera potvrdili zadání objednávky prostřednictvím LMP. Ovládací panel poskytuje všechny potřebné informace o objednávkách od konkrétního partnera a také možnost v případě potřeby kontaktovat společnost Kaspersky nebo partnera.

„Chceme, aby byli naši partneři úspěšní, a proto jim obchodování s námi maximálně usnadňujeme. Aktualizací portálu pro správu licencí se snažíme zlepšit pracovní prostředí našich partnerů při zadávání objednávek,“ uvedl Kirill Astrakhan, ředitel globálního oddělení partnerských programů ve společnosti Kaspersky. „Aktualizovaný portál LMP je plně integrován s portálem United Partner Portal společnosti Kaspersky a umožňuje našim partnerům okamžitě zadat objednávku jakéhokoli B2B produktu, včetně končícího prodloužení platnosti a schválených registrací smluv, a to pouhými několika kliknutími. Spolu s LMP jsme připravili také aktualizaci pro registraci smluv, která zvyšuje užitnou hodnotu bezpečnostních řešení Kaspersky tím, že zákazníkům nabízí optimálně nakonfigurované balíčky produktů.“

Chcete-li se dozvědět více o výhodách programu United Partner Program společnosti Kaspersky a stát se jejím partnerem, přejděte na tento odkaz.

Registrovaní partneři společnosti Kaspersky mohou začít používat portál pro správu licencí prostřednictvím tohoto odkazu.

Obrazová galerie:

Podobné články

Ekonomika SOC: Jaká je návratnost investice do bezpečnostního centra?

28. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Security)
Investice do Security Operations Center (SOC) může představovat značné počáteční náklady pro mnoho organizací. V dnešní digitální éře však mohou náklady na kybernetické incidenty rychle narůst. Jak tedy vyčíslit návratnost investice (ROI) do SOC a jaká je skutečná ekonomická hodnota takového centra? Čtěte více

Objem DDoS útoků na české firmy po měsících stagnace vzrostl

28. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita po několika měsících stagnace v únoru trojnásobně narostly. Sice zatím ani zdaleka nedosahují objemu z loňského léta, přesto hrozby a způsobené škody neklesají. Jak totiž trend posledních měsíců jednoznačně ukázal, útoky jsou stále kvalitnější a intenzivnější útoky. Nejvíce útoků přitom již od července loňského roku míří z Ruska. Čtěte více

Podniky k přechodu na MSP služby motivují hlavně výpadky IT

27. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle více než 60 % českých a slovenských prodejců společnosti Zebra systems, distributor je hlavní motivací zákazníků k přechodu na MSP služby nepříjemná zkušenost s výpadky IT provozu. Stále více IT dodavatelů tak nabízí svým zákazníkům vedle tradičních také MSP služby. Čtěte více
Jan Pinta, manažer rozvoje byznysu ve společnosti Thein Security

Všechny typy phishingu pohromadě

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Security)
Phishing, česky rybaření, je úspěšný nástroj útočníků při chytání oběti za účelem krádeží osobních údajů, přihlašovacích jmen a hesel, údajů z platebních karet i řady dalších věci. Slovo samotné vychází z mechanismu, kdy rybář nahodí digitální udičku a oběť na ni ochotně naskočí. Čtěte více