Kaspersky Security for Microsoft Office 365 zvyšuje ochranu e-mailů pro firmy

5. 2. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Společnost Kaspersky Lab přichází s novým řešením na principu Security-as-a-Service, které do cloudových e-mailových systémů přináší detekční technologie Next Generation. Uživatelé aplikací Microsoft Office 365 budou díky strojovému učení a cloudové databázi hrozeb chráněni před sofistikovanými kybernetickými hrozbami.

E-mailová komunikace se stala neodmyslitelnou součástí firemních aktivit. Není proto divu, že se kyberzločinci neustále snaží najít nové způsoby jak se do firemních e-mailů nabourat. Podle čtvrtletního průzkumu zaměřeného na spam kontinuálně stoupá záludnost phishingových a spamových kampaní. IT administrátoři malých a středních podniků kvůli tomu musí trávit více času odstraňováním podezřelých e-mailů, případně obnovováním nesprávně vymazaných zpráv.

I samotní zaměstnanci by měli podezřelým e-mailům věnovat větší pozornost. Pokud totiž naletí phishingovému e-mailu, zpřístupní útočníkům osobní údaje svých kolegů nebo umožní šíření malwaru firemní sítí. Alarmující přitom je, že letos ve 28 % cílených útoků hrály phishing a sociální inženýrství hlavní roli.

Kaspersky Lab chce SMB podnikům pomoci čelit podobným útokům, a proto přichází s ochranou mailových serverů a gateways. Rozšiřuje tak své portfolio produktů určených pro malé a střední firmy o nové řešení – Kaspersky Security for Microsoft Office 365. To poskytuje ochranu hostovaným e-mailům pro firmy využívající sadu Microsoft Office 365.

Společně se zabudovanou ochranou od Microsoftu nabízí toto kombinované řešení vylepšené zabezpečení před ransomwarem, škodlivými přílohami, spamem, phishingem (včetně Business E-mail Compromise – BEC) a neznámými hrozbami. Bezpečnostní technologie Next Generation, které jsou součástí produktu, zahrnují anti-phishingovou technologii založenou na umělé neuronové síti, detekční technologie opírající se o strojové učení, sandboxing, filtrování příloh a celosvětovou databázi hrozeb Kaspersky Lab. Základem řešení je koncept HuMachine, který propojuje výhody lidské expertízy s big data bezpečnostní databází a strojovým učením.

Stejně jako Microsoft Office 365 je i nový produkt Kaspersky Lab hostován v cloudu. Uživatel tak může v jednom prostředí spravovat jak e-mail, tak i jeho zabezpečení. Řešení Kaspersky Security for Microsoft Office 365 nabízí malým a středním firmám řadu výhod, mezi které patří jednoduché nastavení a nativní integrace s hostovaným e-mailem pro firmy. IT manažeři mohou mít díky přehlednému dashboardu kontrolu nad aktuálními hrozbami a detekcemi. V neposlední řadě ocení i možnost zálohování a zpětného obnovení smazaných e-mailů.

Štítky: 

Podobné články

Novicom novým řešením ELISA rozšiřuje svou vizi Aktivního SOC

3. 7. 2020. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Novicom)
V úterý 16. června 2020 se uskutečnilo online ohlášení nového produktu české společnosti Novicom. Ke stávajícím klíčovým produktům Novicom ADDNET a Novicom BVS přibyl třetí produkt – ELISA Security Manager, nástroj pro sběr a vyhodnocení kybernetických bezpečnostních událostí. Čtěte více

Největší bezpečnostní slabinou home officu je práce ze soukromých zařízení

2. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software uvedla na základě dotazování mezi svými českými a slovenskými partnery, že největším rizikem práce z domu je pro firemní sítě využívání soukromých PC a dalších zařízení. Během koronavirové epidemie české a slovenské firmy nejčastěji poptávaly řešení VPN, autentizace, popř. firewallu, přičemž aktuálně je trápí zvýšené náklady na zabezpečení IT. Čtěte více

Třetina Čechů nikdy nezálohuje svá data

1. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: EY)
Zajímavé skutečnosti odhalil průzkum EY provedený ve spolupráci s agenturou STEM/MARK: Průměrně 15 % populace nemá problém sdílet své heslo s někým dalším a 13 % Čechů přitom používá stejné heslo pro všechny služby. Mobilní telefon odemykáme nejčastěji otiskem prstu, o něco méně PIN kódem. Na jaká další fakta průzkum poukázal? Čtěte více

Na odkaz ve phishingovém mailu kliknou až 4 % uživatelů

1. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SolarWinds MSP)
Společnost SolarWinds MSP uvedla, že aktuální koronavirová krize naléhavě připomněla potřebu uceleného řešení ochrany firemní elektronické pošty. Podle společnosti dnes 94 % malwaru proniká do podniků prostřednictvím nakažených e-mailů, přičemž až 4 % uživatelů kliknou na odkaz v takovémto e-mailu. Čtěte více