Kaspersky má nový partnerský License Management Portal

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Kaspersky License Management Portal (LMP) je nový samoobslužný portál pro poskytovatele spravovaných služeb (MSP) a resellery, který jim pomáhá zefektivnit objednávání, správu a vykazování licencí. Portál také nově umožňuje nastavit měsíční tarif s průběžným financováním, díky němuž mohou partneři flexibilněji nabízet své služby zákazníkům.

LMP je součástí partnerského programu Kaspersky United, takže partneři mají na jednom místě přístup ke všem potřebným nástrojům a materiálům.

Spravované služby jsou podle hodnocení Ami Partners jedním z klíčových trendů IT trhu, který rok od roku získává na významu. Zatímco v roce 2016 existovalo celosvětově 48 000 MSP firem, v roce 2021 jich bude již 74 000. Vzhledem k narůstající konkurenci potřebují poskytovatelé služeb zautomatizovat své procesy, tak aby zjednodušili a urychlili prodeje a zefektivnili správu předplatného. Portál Kaspersky License Management Portal poskytuje MSP a resellerům možnost objednávat a spravovat všechna předplatná Kaspersky na jednom místě.

Portál Kaspersky License Management Portal maximálně zkracuje cestu od získání zkušební verze produktu po jeho komerční využití. Nově mohou partneři využít platební model pay-as-you-go. Zkušební licenci lze vygenerovat pro jakýkoliv produkt Kaspersky, ať už jde o cloudový či lokálně nainstalovaný software, takže partneři mohou snadno vyzkoušet všechny jejich funkce, vybudovat své služby a rychleji je dodat zákazníkům. Nový model předplatného umožňuje MSP zvýšit nebo snížit množství odebíraných licencí na základě svých potřeb.

Na hlavním panelu mají reselleři a poskytovatelé spravovaných služeb přehled o všech svých zákaznících, o stavu všech aktivních předplatitelů a informace o využití licencí v reálném čase. Zároveň portál poskytuje také analytiku o poskytovaných službách, prodaných licencích a počtech chráněných zařízení.

„Poskytovatelé spravovaných služeb jsou pro Kaspersky jednou z hlavních priorit. Během posledního roku vykázal kanál Kaspersky MSP dobrý růst. Počet partnerů, kteří se zaregistrovali, a kteří prodávají, se neustále zvyšuje. Výsledkem toho jsou o 60 % vyšší meziroční tržby. Nový Kaspersky License Management Portal jim poskytne všechny potřebné nástroje na jednom místě,“ uvedl Dmitry Golubtsov, ředitel oddělení MSP Business ve společnosti Kaspersky.

LMP je dostupné na Kaspersky United Partner Portal. Zde mají partneři k dispozici všechny informace a služby Kaspersky včetně školení, marketingových a vzdělávacích materiálů, správy licencí nebo testovacích produktů na jedno místě.

Podobné články

S kybernetickým útokem se v roce 2018 setkaly dvě pětiny velkých firem v ČR

15. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSU)
Bezmála polovina firem s deseti a více zaměstnanci v České republice má vlastní účet na sociálních sítích. Velkých firem jsou tři čtvrtiny. Za posledních šest let se velmi výrazně navýšil počet subjektů s účtem na sociálních sítích, které prostřednictvím nich hledají nové zaměstnance. Nově byla v roce 2019 zjišťována bezpečnosti ICT v podnikatelském sektoru. Čtěte více

Počet obětí digitálního pronásledování se v ČR ztrojnásobil

14. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Na konci minulého roku se spojily organizace zabývající se domácím násilím a IT bezpečnostní společnosti, aby společně bojovaly proti domácímu násilí. Vznikla nová globální pracovní skupina, která bude pomáhat obětem prostřednictvím své expertizy a kyberbezpečnostních nástrojů. Čtěte více

Jaká je budoucnost e-mailů? Ovlivňují ji nové bezpečnostní standardy

14. 1. 2020. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: DCD Publishing)
Očekává se, že nové protokoly a standardy napomohou tomu, aby prosté otevření e-mailu nebylo tak riskantní operací, jako je tomu dnes. Čtěte více

Sophos rozšířil partnerský program pro poskytovatele služeb

10. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Společnost Sophos představila několik rozšíření partnerského programu MSP Connect, jejichž cílem je opět o něco zrychlit, zjednodušit a zefektivnit činnost partnerů ze segmentu poskytovatelů řízených služeb. Čtěte více