Kaspersky hlásí čtyřnásobné prodeje spravovaných služeb

31. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Čtyřnásobného nárůstu prodeje prostřednictvím modelu partnerských poskytovatelů spravovaných služeb (MSP) dosáhla během tří let od spuštění svého projektu MSP Foundation bezpečnostní společnost Kaspersky.

Od roku 2018 se navíc celkový počet aktivních partnerů zvýšil třiapůlkrát – nejvíce jich přibylo v zemích Evropy, Severní Ameriky a Jižní Afriky. Zavedení flexibilního plánu průběžných měsíčních plateb za služby, uživatelsky přívětivého partnerského portálu LMP (License Management Portal) pro správu licencí a vícevrstvého portfolia produktů kybernetické bezpečnosti udělalo z programu společnosti Kaspersky atraktivní a výhodné řešení pro poskytovatele služeb.

Očekává se, že trh MSP se v příštích několika letech zdvojnásobí a vzroste z 243,3 miliardy USD v roce 2021 na 557,1 miliardy USD v roce 2028. Nejde jen o nárůst klientské základny, který hlásí většina MSP, ale také o plánované rozšíření jejich portfolia služeb, jak ukázal nedávný globální průzkum mezi MSP. Vzhledem k možnému ohrožení dat, zavádění cloudu a dalším neřešeným bezpečnostním výzvám, které klienti v průzkumu uváděli, jsou služby v oblasti IT bezpečnosti stále žádanější a stávají se prakticky nezbytnou součástí nabídky MSP.

Snadnější správa licencí v samoobslužném portálu

Zaměření společnosti Kaspersky na MSP odpovídá celosvětovým trendům. Společnost Kaspersky zvýšila v letech 2019 až 2021 prodeje v MSP na čtyřnásobek výchozího stavu, přičemž v roce 2021 došlo k 75% meziročnímu nárůstu. Během této globální iniciativy vykázalo mnoho regionů významný růst, a to včetně Francie, Itálie, severní a střední Evropy, Severní Ameriky, Ruska, Afriky a Brazílie.

Kromě aktivního získávání nových partnerů bylo těchto výsledků dosaženo i zajištěním solidní míry stability, což znamená, že MSP partneři zůstávají společnosti Kaspersky dlouhodobě věrní.

Společnost Kaspersky v projektu MSP Foundation vyvinula nástroje, které automatizují fakturační procesy a usnadňují obchodní interakce mezi partnery a prodejci. Díky specializovanému partnerskému programu a portálu pro správu licencí (LMP), který byl představen v roce 2020, získali MSP adaptivní finanční podmínky s flexibilní denní fakturací. Nyní mohou snadno a rychle spravovat licence v samoobslužném portálu a rychleji uvádět na trh cenově výhodné bezpečnostní služby. Nový plán flexibilního předplatného umožňuje MSP využívat výhod modelu provozních nákladů (OPEX) a měnit licenční podmínky podle přání zákazníků, takže platí pouze za to, co v danou chvíli potřebují.

MSP čeká další rozvoj a přesun služeb do cloudu

Za úspěchem projektu MSP Foundation stojí také vývoj a přizpůsobení portfolia společnosti poskytovatelům služeb podle jejich velikosti, úrovně odborných znalostí a spektra zákazníků. Produkty Kaspersky umožňují MSP automaticky chránit koncové body a cloudové provozní úlohy zákazníků před různorodými hrozbami. Řešení Kaspersky Endpoint Detection and Response Optimum a Kaspersky Managed Detection and Response navíc vybaví interní bezpečnostní týmy MSP detekčními a vyšetřovacími nástroji a umožní jim přístup k bezpečnostním analytikům, odborným znalostem a pomoci při poskytování služeb. Portfolio obsahuje také produkty, které pomáhají MSP zajistit specializované zabezpečení vestavěných zařízení, jako jsou bankomaty a pokladny ve finančnictví a bankovnictví, nebo ochranu průmyslových řídicích systémů (ICS). MSP mohou přizpůsobit svoje služby klientům využitím různých produktů a úrovní ochrany a spravovat vše z jedné konzole v cloudu.

Společnost Kaspersky bude po dosavadním tříletém úspěchu projektu MSP Foundation pokračovat v investicích do podnikání MSP. Plánuje představit další produkty a služby speciálně pro poskytovatele bezpečnostních služeb (MSSP) a zároveň pokračovat v podpoře přesunu služeb do cloudu, kdekoli to bude možné, automatizaci mnoha rutinních operací a integraci dalších produktů do jednotné platformy pro správu zabezpečení přizpůsobené potřebám MSP.

Další podrobnosti o programu MSP společnosti Kaspersky najdete na těchto webových stránkách.

Podobné články

Zyxel posiluje kybernetickou bezpečnost v souladu s požadavky směrnice NIS2

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Směrnice EU o bezpečnosti sítí a informačních systémů NIS1, která platí od roku 2016, přestala v důsledku rostoucí četnosti a složitosti kybernetických hrozeb vyhovovat nárokům dnešní doby. Její novela, která nabude účinnosti 18. října 2024, představuje příležitost k posílení kybernetické bezpečnosti. Čtěte více

České podniky čelí většímu počtu kyberútoků než organizace v okolních zemích

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo další posun v kybernetických válkách. Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies zaznamenala výrazný nárůst kyberútoků, kdy v 1. čtvrtletí 2024 došlo k 28% nárůstu průměrného počtu kybernetických útoků na jednu organizaci v porovnání s posledním čtvrtletím roku 2023. Největší nápor směřuje na vzdělávací a výzkumné organizace. Čtěte více

Eviden monitoruje na dark webu ukradená data a pomáhá tak firmám předvídat kybernetické hrozby

25. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eviden)
Eviden svým zákazníkům poskytuje službu prediktivní bezpečnosti založenou na řešení LUMINAR monitorující únik citlivých informací do prostředí dark webu. Jde o službu, která firmám na základě kontinuálního monitoringu umožňuje vyhledávat a sledovat data a informace, které by útočníci mohli zneužít pro kybernetický útok a proaktivně tak přijímat preventivní opatření. Čtěte více
Scott Tyson, ředitel prodejního kanálu MSP pro oblast EMEA ve společnosti Sophos

Scott Tyson (Sophos): Pojďte s námi udávat trendy v kybernetické bezpečnosti

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Při příležitosti pražského setkání MSP partnerů jsme měli možnost hovořit se Scottem Tysonem, ředitelem prodejního kanálu MSP pro oblast EMEA ve společnosti Sophos. Mluvili jsme o spravovaných službách, řízené detekci a reakci na hrozby, budování vztahů s obchodními partnery a mnoha dalších aspektech oboru, které budou podle společnosti Sophos udávat směr vývoje celého odvětví. Čtěte více