„Kaspersky Affiliate Program“ přináší partnerům nové možnosti

21. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Nový partnerský program, který v České republice spustila společnost Kaspersky, umožňuje partnerům, kteří na svých stránkách podporují produkty společnosti, získat provizi z prodeje vybraných bezpečnostních produktů výrobce.

Nový program je dostupný všem partnerům na devíti trzích východní Evropy (Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Moldávie, Srbsko, Řecko a Ukrajina). Nárok na měsíční provizi vyplácenou prostřednictvím partnerské sítě získají partneři po jednoduchém přihlášení. Po něm musí následovat umístění odkazů na Kaspersky Affiliate Program či bannerů na svou webovou stránku, případně využití těchto nástrojů ve své online marketingové komunikaci.

Program je navržen tak, aby partnerům poskytl nový zdroj příjmů díky zvýšení provizních sazeb. Návštěvnost svých stránek mohou partneři zvýšit také díky propagačním kampaním nebo soutěžím, které jsou dostupné pouze v partnerském programu.

Více informací o novém partnerském programu a možnostech přihlášení se dozvíte na této stránce.

Štítky: 

Podobné články

AOC sjednotí své herní periferie pod novou značkou

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Firma AOC představila svou novou zastřešující značku AGON by AOC specializovanou výhradně na gaming. Nová značka sjednotí stávající řady herních monitorů a příslušenství a zároveň rozšíří produktovou nabídku o nové modely určené pro různé skupiny hráčů. Čtěte více

Sophos kupuje Braintrace

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Akvizicí společnosti Braintrace posiluje Sophos svůj adaptivní ekosystém kybernetické bezpečnosti o technologii pro detekci hrozeb a odezvu sítí. Braintrace poskytuje přehled o podezřelých vzorcích síťového provozu a doplňuje rychle rostoucí služby Managed Threat Response, Rapid Response a další technologie. Čtěte více

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

GFI Software uvedla službu Kerio Connect SaaS

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies )
Hostovaná verze populárního e-mailového řešení Kerio Connect nabízí koncovým uživatelům snadný a bezpečný provoz firemní pošty bez počátečních nákladů. Čtěte více