Novinky

Jedna pakáž a zblblost dnešní doby

Richard Voigts

  • 26. 12. 2011
  • 0 min

„Je to jedna pakáž,“ rozohnil se vždycky můj děda, a s gustem dodal: „Černoprdelníci, hnědí, nebo rudí.“ Prvními rozuměl církev, hnědými fašisty, a rudé netřeba příliš představovat. Se všemi těmito barvami si užil své, narodil se totiž ještě za Rakouska-Uherska.

A já dnes k té pakáži přidávám další, a sice ty, kdo šíří poplašné zprávy o krizi. „Navzdory krizi lidé nakupují!,“ řval jeden titulek v kterémsi deníku. „Naše HDP v dnešní krizi roste o jedno procento,“ hlásal druhý titulek.

Cožpak je to normální utrácet, když je krize, a HDP roste? Ne, mně tyto zprávy připadají doslova debilní. Ona se totiž negativní zpráva v novinách prodává lépe. Čehož se mimochodem od žádného z titulů DCD Publishing, ať jde o web Reseller OnLine, Reseller Magazine či Professional Computing, jen tak nedočkáte. Nám jde o to, aby byznys frčel, protože žádná krize v podstatě není. Nenechte se od té pakáže jen tak zblbnout.