Janus spustil portál technické podpory

11. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Janus)
Společnost Janus, distributor značek Kyocera a MyQ, spustila nový zákaznický portál pro evidenci příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení.

Portál zákazníkům umožňuje komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožňuje prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím kanálu RSS. Nadále zůstávají v platnosti všechny další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů Kyocera a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je sedm dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat“, řekl Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení Janus.

Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekci Podpora na stránkách www.kyocera.cz.

Štítky: 
Kyocera, MyQ