Jak na vývoj a prodej aplikací pro platformu innovaphone?

23. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Máte nápady, jak vylepšit komunikační a pracovní procesy v podnicích? innovaphone myApps umožnuje vývoj aplikací pro vaše zákazníky pomocí rozhraní, které obsahuje mnoho základních funkcí. Díky innovaphone App Store pak můžete aplikace nabízet i ostatním zájemcům.

Platforma innovaphone myApps je modulární pracovní a komunikační prostředí, které zahrnuje širokou škálu aplikací pro práci, komunikaci a správu. innovaphone poskytuje software development kit (SDK) pro aplikace specifické pro dané odvětví nebo společnost. Tato sada umožňuje vývoj individuálních aplikací pro zákazníky pomocí rozhraní, které již obsahuje mnoho základních funkcí. Vlastní webové aplikace jsou tak integrovány do zabezpečeného a flexibilního rozhraní. Tím je zajištěno, že aplikace mohou okamžitě fungovat na všech různých typech zařízení, jako jsou smartphony, počítače se systémem Windows nebo tablety. Standardně jsou implementovány také různé bezpečnostní mechanismy (např. dvoufaktorové ověřování).

Otevřená platforma innovaphone myApps

Nástroj innovaphone SDK poskytuje stejná rozhraní a stejné innovaphone myApps API, jaké používají vývojáři společnosti innovaphone. Aplikace innovaphone jsou vyvíjeny v JavaScript nebo C++, takže znalost Linuxu není nutná. Model asynchronního programování navíc umožňuje vývoj škálovatelných aplikací. Řešení třetích stran lze bezproblémově integrovat do platformy myApps. I aplikace innovaphone můžou být nahrazeny vlastní vyvinutou aplikací. Vývojáři mohou své aplikace nabídnout ostatním uživatelům prostřednictvím innovaphone App Store.

Vývojové prostředí myApps obsahuje následující funkce:

  • dvoufaktorové ověřování;
  • jednotné přihlášení pro ověření uživatele;
  • programování aplikací napříč platformami pro použití v různých prostředích;
  • lokalizace a přizpůsobení mechanismů aplikací, které provádějí počáteční instalaci, plus zálohy a aktualizace;
  • otevřená rozhraní a API (např. pro řízení hovorů, informace o stavu přítomnosti nebo přístup ke kontaktním/reportovacím údajům).

Příklady aplikací třetích stran vyvinutých s innovaphone SDK:

  • grafický design pro reportování;
  • rozšířené funkce pro týmovou spolupráci;
  • podpůrné funkce pro sledování a monitorování;
  • integrace do rozhraní agenta kontaktních center;
  • systémy pro správu obsahu;
  • integrace cloudových řešení, jako např. (video)konference nebo systémy CRM;
  • whiteboarding řešení;
  • integrace moderního prostředí digitální školy.

Více informací zde.

Profilová karta firmy

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o. je ryze česká společnost zabývající se dodávkou komplexních služeb v oblasti informačních technologií, zejména pak návrhem a dodávkou systémů pro řešení bezpečných komunikačních sítí, IP telefonie a síťového managementu.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

VMware Anywhere Workspace umožňuje jednodušší a bezpečnější spolupráci na platformě Zoom

17. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
VMware pracuje se společností Zoom na vylepšení a zvýšení bezpečnosti spolupráce v hybridních pracovních prostředích. Výsledkem je interoperabilita mezi nedávno představeným řešením VMware Anywhere Workspace a platformou Zoom, která usnadňuje použití, zvyšuje výkon aplikací a sítí a zlepšuje úroveň zabezpečení. Čtěte více

ČTÚ spustil srovnávač cen a kvality volání, SMS, internetu a dalších služeb

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČTÚ)
Český telekomunikační úřad 1. března 2021 spustil srovnávací nástroj cen a kvality služeb elektronických komunikací. Spotřebitel může porovnat ceny a parametry mobilního volání, SMS, dat a mobilního internetu. Od dubna přibydou k porovnání služby volání v pevném místě, internetu v pevném místě a placené televize. Čtěte více

Cisco má řadu novinek i výrazně vylepšený Webex

14. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila významné inovace systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků. Mezi další novinky patří fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub. Čtěte více

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

13. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Aby ji internetové obchody dokázaly zvládat, stále více jich využívá programy s umělou inteligencí – chatboty nebo voiceboty. Čtěte více