Jak na vývoj a prodej aplikací pro platformu innovaphone?

23. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Máte nápady, jak vylepšit komunikační a pracovní procesy v podnicích? innovaphone myApps umožnuje vývoj aplikací pro vaše zákazníky pomocí rozhraní, které obsahuje mnoho základních funkcí. Díky innovaphone App Store pak můžete aplikace nabízet i ostatním zájemcům.

Platforma innovaphone myApps je modulární pracovní a komunikační prostředí, které zahrnuje širokou škálu aplikací pro práci, komunikaci a správu. innovaphone poskytuje software development kit (SDK) pro aplikace specifické pro dané odvětví nebo společnost. Tato sada umožňuje vývoj individuálních aplikací pro zákazníky pomocí rozhraní, které již obsahuje mnoho základních funkcí. Vlastní webové aplikace jsou tak integrovány do zabezpečeného a flexibilního rozhraní. Tím je zajištěno, že aplikace mohou okamžitě fungovat na všech různých typech zařízení, jako jsou smartphony, počítače se systémem Windows nebo tablety. Standardně jsou implementovány také různé bezpečnostní mechanismy (např. dvoufaktorové ověřování).

Otevřená platforma innovaphone myApps

Nástroj innovaphone SDK poskytuje stejná rozhraní a stejné innovaphone myApps API, jaké používají vývojáři společnosti innovaphone. Aplikace innovaphone jsou vyvíjeny v JavaScript nebo C++, takže znalost Linuxu není nutná. Model asynchronního programování navíc umožňuje vývoj škálovatelných aplikací. Řešení třetích stran lze bezproblémově integrovat do platformy myApps. I aplikace innovaphone můžou být nahrazeny vlastní vyvinutou aplikací. Vývojáři mohou své aplikace nabídnout ostatním uživatelům prostřednictvím innovaphone App Store.

Vývojové prostředí myApps obsahuje následující funkce:

  • dvoufaktorové ověřování;
  • jednotné přihlášení pro ověření uživatele;
  • programování aplikací napříč platformami pro použití v různých prostředích;
  • lokalizace a přizpůsobení mechanismů aplikací, které provádějí počáteční instalaci, plus zálohy a aktualizace;
  • otevřená rozhraní a API (např. pro řízení hovorů, informace o stavu přítomnosti nebo přístup ke kontaktním/reportovacím údajům).

Příklady aplikací třetích stran vyvinutých s innovaphone SDK:

  • grafický design pro reportování;
  • rozšířené funkce pro týmovou spolupráci;
  • podpůrné funkce pro sledování a monitorování;
  • integrace do rozhraní agenta kontaktních center;
  • systémy pro správu obsahu;
  • integrace cloudových řešení, jako např. (video)konference nebo systémy CRM;
  • whiteboarding řešení;
  • integrace moderního prostředí digitální školy.

Více informací zde.

Profilová karta firmy

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o. je ryze česká společnost zabývající se dodávkou komplexních služeb v oblasti informačních technologií, zejména pak návrhem a dodávkou systémů pro řešení bezpečných komunikačních sítí, IP telefonie a síťového managementu.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více