Infor získal produktovou řadu Single Source Systems

9. 11. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Infor)
Infor ohlásil akvizici produktové řady společnosti Single Source Systems, partnera Infor. Získaná produktová řada zahrnuje řešení Service Management Plus (SM-Plus), SM-Plus Mobile a Workbench Suite.

Začlenění těchto produktů do nabídky řešení Infor pomůže podnikům především z řad dealerů, distributorů a výrobců prostřednictvím přímého vztahu se společností Infor a těsného spojení produktů Single Source a Infor.

Novinky

• Infor získal novou, komplementární produktovou řadu od společnosti Single Source Systems, partnera Infor a předního dodavatele řešení pro řízení služeb:
o SM-Plus – umožňuje společnostem poskytujícím servisní služby vyrábět, distribuovat a servisovat komplexní a nákladná zařízení a zároveň řídit celý servisní cyklus daného zařízení.

o SM-Plus Mobile – dovoluje technickým pracovníkům v terénu využívat notebooky či další mobilní zařízení ke vzdálenému přístupu ke kritickým informacím typu konfigurace zařízení, historie incidentů, historie servisních zásahů, stavu servisních smluv a dostupných náhradních dílů.
o Workbench Suite – dovoluje uživatelům konsolidovat na rolích postavené obrazovky, výkonnostní metriky, navigační zástupce, průvodce procesními postupy a pokročilé vyhledávací/reportovací nástroje do jednoho snadno dostupného úložiště.

• Po dokončení akvizice Infor plánuje dodávky výrazně vylepšených produktů a integraci těchto aplikací s klíčovými platformami Infor, což zákazníkům poskytne ještě hlubší synergii mezi produktovou řadou Single Source a existujícími produktovými nabídkami Infor. Některé z produktů řady SM-Plus byly specificky navrženy pro práci s řešení Infor10 ERP Business (SyteLine) a byly vyvinuty s využitím vývojářské sady nástrojů Mongoose firmy Infor.

• Zákazníci, kteří pracovali se Single Source již dříve, získají přínosy vyplývající z pozice a stability společnosti Infor, zaměřenou na produktové inovace a poskytování vysoké zákaznické hodnoty.

• Zákazníci rovněž budou moci využít centrální podpory od jednoho dodavatele, což zkrátí kritickou dobu reakce a zefektivní přístup k produktové podpoře.