Infor plánuje rozšířit partnerskou síť ve střední a východní Evropě o pětinu

12. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Infor v příštích šesti měsících plánuje rozšířit počet svých partnerů v síti Infor Partner Network (IPN) ve střední a východní Evropě o pětinu. Jde o součást plánu na zvýšení celkového počtu partnerů v Evropě o 36 %.

Globální síť IPN partnerům poskytuje nástroje a zdroje k podpoře růstu a ziskového a udržitelného byznysu. Od vzniku sítě IPN v roce 2011 Infor nadále investuje do nejrůznějších programů podpory. Ve fiskálním roce 2015 přibylo 97 nových distribučních partnerů, Infor však přesto hledá nové distribuční partnery zaměřené na oblasti CRM a ERP, a to především v odvětvích typu oděvnictví, potravinářství a nápojářství a strojírenská výroba.

„Reselleři a další partneři hrají významnou integrální roli v iniciativách společnosti Infor, jako je CloudSuite a mikro-vertikální řešení,” řekl Peter Stanley, viceprezident pro partnerský prodej v Evropě.  „Náš přístup k získávání nových partnerů je zaměřen na kvalitu než na kvantitu – nehledáme tisíce distributorů, ale spíše menší počet kvalifikovaných partnerů s významnými zkušenostmi ze specifických odvětví, kompatibilitou s našimi produkty a připravených plnit potřeby zákazníků z mikro-vertikálních odvětví.”

Infor je pro nové resellery a poskytovatele služeb zajímavý díky nabídce zdrojů a pobídek. Během posledního roku Infor uvedl například školicí program v oblasti dovedností a znalostí Infor CloudSuite Academy nebo Infor Launchpad pro přístup k živým školením. Oba programy byly vytvořeny s cílem poskytnout partnerům individualizované služby přímo pro daná odvětví a produktové zaměření.

Kromě rozšiřování partnerské sítě se Infor věnuje rozvoji existujících partnerů, kterým pomáhá posilovat portfolio dodávaných produktů a migrovat zákazníky na cloud prostřednictvím platformy Infor CloudSuite. Infor navíc speciálně podporuje partnery, účastnící se mikro-vertikálního specializačního programu s cílem dodávat vlastní odvětvové aplikace postavené na prostředí Infor Mongoose.

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více