In a out
- 2. 7. 2012
- 1 min
Dnes je moderní být in. Ale opravdu poznáte, kdo je in a kdo out? Možná mi dáte za pravdu, že není jednoduché na to jednoznačně odpovědět. Nepoužíváte iPhone? Pak jste patrně od svého okolí slyšeli, že jste out (rozuměj mimo dobu). Používáte naopak multimediální tablety? Pak jste podle některých naopak in (tedy jdete s dobou).
Ale co když nechci mít smartphone od Applu, protože se chci odlišit od lidí, se kterými se potkávám (rozuměj, být jiný než dav), proto používám chytrý telefon od konkurence. Nabízí obdobné funkce, má také skvělý vzhled a nestojí tolik. Není to však iPhone, proto jsem pro někoho out. Out jsem také z toho důvodu, že nepoužívám sociální sítě typu Twitter, Lidé apod. (na Facebooku jsem, ale navštěvuji ho zřídka), také nemám rád zkratky v psané komunikaci (ale vím, co znamená wtf, btw, fyi atd.), nepřeposílám rádoby vtipné e-maily (proč bych vytvářel další spamy, kterých do schránek již tak dostáváme velké množství), nemám přehled o tom, co se děje v bulváru (co mi je potom, zda je Bartošová opět střízlivá a Hanychová je chytřejší), zásadně nenosím oblečení s viditelnými logy a názvy značek (nejsem rád obrandován – mám na sobě rád to, co mi sluší, a tudíž za každou cenu nemusím mít určitou značku oděvu). A tak bych mohl pokračovat ještě hodnou chvíli.
Na první pohled se hranice mezi in a out zdá být viditelná a jasně oddělená. Na ten druhý tomu však již tak být nemusí. Teď mne tak napadlo, že možná nejsem ani cool, ani free :). A jaký názor na to máte vy?