Novinky

IBM se softwarem pro firemní sociální sítě

IBM uvedla novou verzi produktu, která firmám umožní lépe využívat sociální média. IBM Connections je první platformou, zaměřenou na budování firemních sociálních sítí, podporující funkce analýzy informací v reálném čase.

Petra Piscová
Zdroj: IBM
  • 11. 7. 2011
  • 1 min
IBM se softwarem pro firemní sociální sítě

Nová verze softwaru IBM Connections umožňuje organizacím průběžně sledovat pohyb dat napříč celou organizací. Tyto informace lze analyzovat a za pomoci speciální funkce využívat již v okamžiku jejich vzniku.

Sociální sítě a s nimi spojený software jsou stále rozšířenější. Stává se tak významným nástrojem pro podnikání. Firmám umožňuje transformovat prakticky každou část jejich provozu – od marketingu přes prodej a služby poskytované klientům až po vývoj nových výrobků a lidské zdroje. Agentura IDC ve svých průzkumech odhaduje, že tržní potenciál pro sociální platformy vzroste do roku 2014 o téměř dvě miliardy amerických dolarů.

Firmy a organizace všech velikostí a oblastí požadují zabezpečení a kompatibilitu. Čím dál větší výzvou je pro globální firmy řízení rizika a zároveň využívání podnětů z širokého spektra sociálních sítí. Firmy také musí dodržovat stanovená interní pravidla. 

Nový software IBM Connections 3.01 využívá mikroblogy, wikis, komunity i aktivity pro spolupráci s klienty, partnery a zaměstnanci. Platforma postavená na bázi sociálních sítí nabízí především špičkovou kompatibilitu napříč celou organizací. Umožňuje monitorovat, sledovat a rychle a v reálném čase izolovat relevantní data z konverzací, postů a nahrávaných souborů. Tato elektronická stopa online interakcí umožňuje společnostem dosáhnout shody s firemními směrnicemi a zároveň pracovat rychlostí, která je charakteristická pro sociální sítě.