IBM se softwarem pro firemní sociální sítě

11. 7. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: IBM)
IBM uvedla novou verzi produktu, která firmám umožní lépe využívat sociální média. IBM Connections je první platformou, zaměřenou na budování firemních sociálních sítí, podporující funkce analýzy informací v reálném čase.

Nová verze softwaru IBM Connections umožňuje organizacím průběžně sledovat pohyb dat napříč celou organizací. Tyto informace lze analyzovat a za pomoci speciální funkce využívat již v okamžiku jejich vzniku.

Sociální sítě a s nimi spojený software jsou stále rozšířenější. Stává se tak významným nástrojem pro podnikání. Firmám umožňuje transformovat prakticky každou část jejich provozu – od marketingu přes prodej a služby poskytované klientům až po vývoj nových výrobků a lidské zdroje. Agentura IDC ve svých průzkumech odhaduje, že tržní potenciál pro sociální platformy vzroste do roku 2014 o téměř dvě miliardy amerických dolarů.

Firmy a organizace všech velikostí a oblastí požadují zabezpečení a kompatibilitu. Čím dál větší výzvou je pro globální firmy řízení rizika a zároveň využívání podnětů z širokého spektra sociálních sítí. Firmy také musí dodržovat stanovená interní pravidla. 

Nový software IBM Connections 3.01 využívá mikroblogy, wikis, komunity i aktivity pro spolupráci s klienty, partnery a zaměstnanci. Platforma postavená na bázi sociálních sítí nabízí především špičkovou kompatibilitu napříč celou organizací. Umožňuje monitorovat, sledovat a rychle a v reálném čase izolovat relevantní data z konverzací, postů a nahrávaných souborů. Tato elektronická stopa online interakcí umožňuje společnostem dosáhnout shody s firemními směrnicemi a zároveň pracovat rychlostí, která je charakteristická pro sociální sítě.