HPE vylepšilo partnerský program o řadu novinek

25. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Společnost Hewlett Packard Enterprise vylepšila partnerský program HPE Partner Ready. Cílem je pomoci partnerům poskytovat dále lepší služby v segmentu malých a středních podniků. Program je navržen tak, aby nabídl partnerům kompenzační výhody, umožnil výhodnější přístup k financování projektů, a poskytl pestré možnosti k dalším obchodním příležitostem.

Téměř 70 % ročních tržeb společnosti HPE je v současné době realizováno prostřednictvím ekosystému partnerského kanálu HPE, přičemž jeho součástí je více než 80 000 partnerů z celého světa. Partnerský kanál významně přispěl k růstu služeb společnosti HPE, a díky němu vzrostly objednávky na HPE GreenLake meziročně o 85 %.

Novinky v aktualizovaném partnerském programu:

Partner Experience:

  • HPE FlexOffers: Společnost HPE vylepšila možnosti při nákupu tak, aby partnerům umožnila konfiguraci zakázek na míru za bundlové ceny v inventářích distributorů. Funkce je integrována prostřednictvím HPE iQuote.
  • HPE Sales Pro: Certifikace pro fiskální rok 2021, které jsou přístupné prostřednictvím nového výukového centra HPE Sales Pro Learning Center, poskytují moderní, intuitivní, mobilní a interaktivní prostředí, a partnerům má pomoci se rychle sžít se strategiemi HPE. Kontrolní mechanismy umožňují efektivně prokázat zvládnutí obsahu a dokončit certifikaci v HPE Sales Pro.
  • Rozšířený demo program: Demo program HPE obsahuje nové možnosti, snazší přístup k portfoliu výrobků a služeb HPE a umožňuje partnerům pořídit si vlastní demo zařízení s výraznou slevou. Připraven je také přístup k novým interaktivním ukázkám na demo portálu HPE, které nabízejí interakci s řešeními HPE. Partneři mohu dále těžit ze vzdálených živých i uložených ukázek a ověřených konceptů, stejně jako z živých nebo virtuálních prohlídek jakýchkoli zákaznických inovačních center HPE.

Software jako služba:

  • Workshop o poskytování služeb GreenLake: Ve fiskálním roce 2021 společnost HPE rozšíří možnosti partnerského programu týkající se HPE GreenLake o nový workshop, který pomůže partnerům posoudit jejich schopnost poskytovat vše jako službu, a pomůže jim stát se zkušenými v prodeji HPE GreenLake. Workshop se bude skládat z konzultací s odborníky na transformaci HPE GreenLake.
  • Konkurenční kompenzace: Program HPE Partner Ready je jeden z nejlépe hodnocených partnerských programů na trhu, který partnerům poskytuje 3× až 5× vyšší kompenzaci v případě prodejů HPE strategických produktů a služeb jako jsou HPE GreenLake, HPE Ezmeral software portfolio a HPE Storage portfolio.

SMB:

  • Ochrana marží a cen: HPE nadále podporuje partnery věnující se novým směrům a nabízí jim počáteční výhody a ochranu cen.
  • Propagační akce a odměny: HPE malým a středním podnikům nabídne promoakce a regionální odměny a bonusy prostřednictvím věrnostního a motivačního programu HPE ENGAGE&GROW a HPE Financial Services.
  • SMB a mid-market co-selling: Pro zapojení dalších partnerů do ekosystému a zvýšení ziskovosti společnost HPE rozšířila možnosti prodeje mezi poskytovatele řešení a služeb. Nové možnosti jsou k dispozici prostřednictvím platformy a komunity Cloud28+.
Štítky: 
Ze světa firem, Partnerské programy, Hewlett Packard Enterprise

Podobné články

AOC sjednotí své herní periferie pod novou značkou

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Firma AOC představila svou novou zastřešující značku AGON by AOC specializovanou výhradně na gaming. Nová značka sjednotí stávající řady herních monitorů a příslušenství a zároveň rozšíří produktovou nabídku o nové modely určené pro různé skupiny hráčů. Čtěte více

Sophos kupuje Braintrace

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Akvizicí společnosti Braintrace posiluje Sophos svůj adaptivní ekosystém kybernetické bezpečnosti o technologii pro detekci hrozeb a odezvu sítí. Braintrace poskytuje přehled o podezřelých vzorcích síťového provozu a doplňuje rychle rostoucí služby Managed Threat Response, Rapid Response a další technologie. Čtěte více

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více