HP vyhlasuje svojich najlepších slovenských obchodných partnerov za rok 2020

25. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Predaj cez partnerský kanál zostáva veľmi dôležitou a neoddeliteľnou súčasťou stratégie spoločnosti HP. Spoločnosť HP Inc Slovakia preto ďakuje svojim obchodným partnerom za výbornú spoluprácu v uplynulom roku a zároveň oceňuje tých najúspešnejších z nich.

Silné partnerstvo medzi HP a obchodnými partnermi pomáha HP k pozícii predajnej jednotky v oblasti osobných počítačov a tlačiarní na českom i slovenskom trhu, a to napriek výzvam, ktoré priniesol rok 2020. HP navyše v minulom roku spustilo globálny partnerský program HP Amplify. Prvý globálny program svojho druhu je optimalizovaný tak, aby partnerom umožnil dynamický rast a poskytoval koncovým zákazníkom dlhodobo spoľahlivé služby.

„Minulý rok bol pre nás všetkých veľmi náročný a som veľmi rada, že sme sa s nástrahami koronakrízy spoločne s partnermi vysporiadali tak dobre. Chcela by som všetkým našim obchodným partnerom poďakovať za skvelú spoluprácu aj v neľahkých časoch a verím, že naša kooperácia bude úspešná aj do budúcnosti,“ uviedla Erika Lindauerová, generálna riaditeľka spoločnosti HP Inc pre Česko a Slovensko.

Prehľad ocenených obchodných partnerov HP za rok 2020

Najväčší distribútor HP:
1. miesto: ASBIS SK
2. miesto: eD system
3. miesto: AT Computer

Najväčší retail alebo online partner HP:

1. miesto: Alza.sk
2. miesto: NAY
3. miesto: František Majtán - Euronics TPD

Retail alebo online partner HP s najväčším medziročným nárastom:

1. miesto: Datacomp
2. miesto: Alza.sk
3. miesto: František Majtán - Euronics TPD

Najväčší HW Reseller HP:
1. miesto: Microcomp - Computersystém
2. miesto: Datalan
3. miesto: Autocont

Reseller HP s najväčším medziročným nárastom HW:

1. miesto: flex-it
2. miesto: Microcomp - Computersystém
3. miesto: Datalan

Najväčší reseller HP v predaji spotrebného materiálu:

1. miesto: Pergamon
2. miesto: Clean Tonery
3. miesto: Lyreco CE 

Najväčší HP DesignJets partner:

1. miesto: smartCAD
2. miesto: Nupix
3. miesto: Copy Print Group 

Najväčší iMPS partner HP:

1. miesto: Copy Print Group
2. miesto: Papera
3. miesto: Softline Services

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Společnost Sophos ocenila partnery v regionu východní Evropy

12. 7. 2021. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Sophos)
Společnost Sophos vyhlásila své nejvýkonnější obchodní partnery v regionu východní Evropy. Hlavními kritérii hodnocení byly obchodní nasazení a ekonomické i projektové úspěchy v uplynulém finančním roce. Nejvyšší ocenění Sophosu v regionu zamířily i do Čech a na Slovensko. Čtěte více

Český projekt v pivovarnické firmě Asahi získal ocenění SAP Quality Awards

2. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Evropská pobočka mezinárodní pivovarnické společnosti Asahi CE & Europe Services se sídlem v Česku se zařadila mezi šest vítězů letošního ročníku soutěže SAP Quality Awards v regionu střední a východní Evropy. Za pomoci implementačního partnera Success Solutions uspěla díky transformačnímu projektu postavenému na řešení SAP SuccessFactors. Čtěte více

ATC získalo ocenění od Huawei

28. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění Huawei Consumer BG Marketing and Sales Service Dept za rok 2020. Ocenění platí pro Českou republiku. Čtěte více

Jak si IT firmy polepšily v nejnovějším žebříčku nejhodnotnějších značek světa?

23. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kantar BrandZ)
Nejhodnotnější značky světa zaznamenaly rekordní růst – jejich kumulovaná hodnota dosáhla 7,1 bilionu USD, tedy částky srovnatelné se součtem ročního HDP Francie a Německa. Nárůst, který čtyřikrát překračuje průměrný meziroční nárůst v posledních 15 letech tohoto hodnocení, byl podpořen především důvěrou, kterou vyvolává dostupnost vakcín, vládní balíčky na podporu ekonomik a zlepšující se výhledy na HDP. Čtěte více