Novinky

HP rozšířilo nabídku "zařízení formou služby"

HP Inc. představilo své novinky v nabídce služeb Device as a Service (DaaS) pro zákazníky a partnery. Nechybí mezi nimi nové možnosti v oblasti prediktivní analytiky, která bude nyní dostupná jako služba podporující širší škálu zákaznických potřeb, ani vylepšená řešení zjednodušující IT podporu ve firmách prostřednictvím HP Tech Café Market.

František Doupal
Zdroj: HP Inc.
HP rozšířilo nabídku "zařízení formou služby"

„Neustále rozšiřujeme nabídku našich služeb, protože jsme odhodlaní držet krok s měnícími se potřebami dnešních pracovníků,“ řekl Guy Collet, šéf oddělení Personal Systems Services pro oblast EMEA z HP Inc. „Rozšířené služby poskytují moderní pracovní síle chytrá, zjednodušená řešení a jak našim zákazníkům, tak i partnerům a nám samotným otevírají nové příležitosti k růstu.“

Rozrůstání nabídky HP DaaS jde ruku v ruce s tím, jak firemní IT oddělení hledají nové způsoby efektivnější správy zařízení od HP i jiných výrobců. V oblasti služeb vykazuje HP značný růst, jeho služby HP DaaS jsou už nyní dostupné u téměř stovky partnerů po celém světě.

Analytika, přehled a sjednocená správa koncových zařízení

Podle IDC 63 % podnikových IT manažerů prohlašuje, že jsou jejich zdroje zcela vyčerpány správou zařízení, přestože by se raději zaměřili i na další IT projekty jako mobilitu, podnikové aplikace a zabezpečení. HP se proto snaží jejich zdroje uvolnit a rozšiřuje možnosti hardwarové analytiky v reálném čase a proaktivní správy zařízení. Nová služba od HP umožňuje zákazníkům analyzovat výkonnost hardwaru, zjistit s předstihem potenciální problémy a proaktivně implementovat nápravná opatření. Jedinečné možnosti datové analýzy HP DaaS jsou nyní dostupné pro zařízení s operačními systémy Windows, Android, iOS i macOS – jedná se tedy o řešení použitelné napříč operačními systémy, které zvýší efektivitu IT a zároveň zlepší i zkušenost ostatních zaměstnanců.

Řešení na míru a maximální flexibilita

HP DaaS může být také jednoduše přizpůsobeno přesně na míru jedinečným potřebám každého zákazníka přidáním specifických služeb v rámci životního cyklu zařízení. HP zároveň představilo i službu HP Tech Café Market Enhanced, což je výdejní automat a úložné řešení, které umožňuje okamžitý přístup k příslušenství a non-stop úložným skříňkám pro zařízení vyžadující výměnu nebo opravu. Kromě prodeje a úložných prostor obstará HP zákazníkům i objednávky, doplňování a reporting. Toto řešení reaguje na potřeby stále mobilnějších pracovníků a výrazně zjednoduší život IT oddělením.