HP pomáhá partnerům a zákazníkům zvládnout problémy související s COVID-19

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Kromě různých možností financování pro koncové zákazníky bude HP nabízet krátkodobé pobídky (dle specifik jednotlivých trhů), které pomohou prodejním partnerům řešit rozmanité potřeby a vypořádat se s obtížemi v oblasti provozu a financí, vzniklými kvůli epidemii COVID-19. Nabídky se budou lišit podle geografické polohy a závisejí na způsobilosti partnera.

Dále HP zavedlo program pobídek s paušální sazbou a uvolnilo modely kompenzací, což přináší vyšší flexibilitu, linearitu a prodloužené lhůty pro zasílání výkazů a dokladů o výkonnosti. Konkrétní změny předají prodejním partnerům firemní týmy z jednotlivých trhů a zemí.

„Jako celosvětová společnost chápeme význam globálních činností s lokální realizací. Namísto univerzálního postupu volíme přístup podle jedinečné, vyvíjející se dynamiky na úrovni jednotlivých trhů a zemí, v závislosti na mnoha faktorech,“ řekl Christoph Schell, obchodní ředitel společnosti HP Inc. „Máme dostatečné zázemí, abychom zajistili kontinuitu našich obchodních činností i za těch nejnáročnějších okolností. Jsme vděční za to, že můžeme ze své pozice nabízet pomoc a podporu partnerům a zákazníkům, jichž si velice vážíme.“

Spolupráce se skupinou HP Integrated Financial Solutions pro koncové zákazníky

Společně s finančními partnery nabízí nyní skupina Integrated Financial Solutions společnosti HP Inc celou řadu možností financování a životního cyklu produktů, včetně odkladu, resp. snížení plateb až do roku 2021, krátkodobých pronájmů a hotovostní podpory pro zařízení HP ve vlastnictví zákazníků prostřednictvím zpětného pronájmu při prodeji.

Oprávnění zákazníci mohou převést stávající pracovní prostředky ve svém vlastnictví na platební řešení nebo získat technologie, které bezprostředně potřebují, s omezením splátek v roce 2020, což sníží jejich nároky na cash flow.1 Zákazníci mohou také využít odložených splátek nebo se zaregistrovat do programu pronájmu počítačů, jenž je k dispozici u smluv na vybavení po dobu 12 měsíců. Po dvanácti měsících lze pronájem prodloužit, nebo zařízení zakoupit, či vrátit k modernizaci.

Bezplatná virtuální podpora v oblasti kyberbezpečnosti

Společnost HP Inc spustila podpůrný bezpečnostní program, který řeší potenciální rizika v oblasti kyberbezpečnosti u těch, kteří pracují nebo studují z domova. Kromě tipů a poradenství online nabízí HP zdarma zákaznické webináře, věnované bezpečnému nastavení home office.

Až do 30. září 2020 bude HP rovněž nabízet zdarma svoji službu HP Sure Click Pro, která pomáhá chránit uživatele před hrozbami souvisejícími s internetem, e-mailem a dokumenty. HP Sure Click Pro rozšiřuje stávající produkt HP Sure Click o dodatečné funkce, například úpravy dokumentů typu Word a Excel v izolovaném kontejneru. Tato nabídka bude k dispozici pro všechny počítače se systémem Windows 10, od společnosti HP Inc i od jiných výrobců.

„Upřímně řečeno, ve světě obráceném vzhůru nohama kvůli koronaviru nemohlo uvedení těchto bezpečnostních řešení přijít v lepší chvíli,“ řekl Patrick Moorhead ze společnosti Moor Insights & Strategy. „Více lidí než kdy dříve musí pracovat doma a tato zařízení mimo podnikové sítě musí být plně zabezpečená, jako by byla v kanceláři. I když se jednoho dne věci více méně vrátí do normálního stavu, je jasné, že pracovníci jsou každým rokem mobilnější.“

Robustní virtuální školení a platformy pro angažovanost

Univerzita HP chce partnerům poskytnout dovednosti a znalosti potřebné pro optimalizaci tržeb a zajištění firem do budoucna, a proto nabízí na vyžádání internetová školení v různých oborech, například výuku prodejních dovedností, produktová školení a nejvýznamnější certifikace v celém odvětví. Partneři se mohou přihlásit do přizpůsobených online digitálních vzdělávacích kanálů, navržených s ohledem na jejich specifické priority.

Společnost HP Inc přesunula všechny akce ve fiskálním roce 2020 (konec 31. října 2020) do virtuálních modelů spolupráce, kde bude průběžným, organizovaným způsobem přinášet zprávy, informace a příležitosti ke kontaktu s využitím interních i externích spolupracovníků. Kromě toho přesunula model angažovanosti zákazníků do robustní online platformy se širokým tematickým záběrem, například v oblasti kancelářského tisku, bezpečnosti, řešení mobility a služeb HP.

Nepřetržitá zákaznická podpora

Kvůli zvýšené poptávce po zákaznické podpoře vyškolilo HP své zástupce, aby zvládali různé druhy požadavků současně, zajistilo pracovníkům přístup k potřebným technologiím z domova a využívá možnosti chatu, sociálních sítí i webové podpory. Zákazníkům je doporučováno při řešení problémů v první řadě používat virtuálního agenta jako doplněk k specifickým informacím pro COVID-19, zveřejněných na webové stránce podpory HP.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více

TD SYNNEX bude ve svých skladech držet repasované produkty Cisco Refresh

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX vychází vstříc rostoucí poptávce po udržitelných řešeních v oblasti IT. Nově bude držet repasovaná zařízení s certifikací Cisco Refresh přímo ve svých evropských skladech. A to včetně českého skladu v Boru u Tachova, který je největším logistickým centrem distributora v Evropě. Cirkulární produkty tak budou připraveny k okamžité expedici. Čtěte více

Huawei v Berlíně představil špičková řešení pro oblast optických sítí

8. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Jaká proměna čeká internetové připojení v příštích letech? To si mohli prohlédnout návštěvníci konference FTTH 2024 v Berlíně, která představila internet budoucnosti jako zelený, ultraširokopásmový a inteligentní. Inovativní řešení, která mají uspokojit stále náročnější požadavky na internetové připojení, představila na konferenci také společnost Huawei. Čtěte více