HP motivuje své partnery, aby se zapojili do programu na podporu udržitelnosti

14. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. spustila program HP Amplify Impact v České republice, na Slovensku a v dalších zemích Evropy. Jde o první program svého druhu zaměřující se na hodnocení partnerů a poskytování potřebné podpory a školení. Partnerům iniciativu umožňuje se podílet na úsilí o dosažení smysluplných změn v oblasti klimatu, lidských práv a digitální rovnosti.

Program byl zahájen před rokem s cílem podpořit dosažení cíle společnosti HP stát se do roku 2030 nejudržitelnější a nejspravedlivější technologickou společností na světě. Do programu se doposud zapojilo přes 1 400 globálních partnerů, kterým bylo poskytnuto školení, informace a další podpora, aby mohli prosazovat potřebné změny a zároveň maximalizovat příležitosti s ohledem na udržitelnost jako klíčový faktor, jímž se lze odlišit od konkurence. Společnost HP si stanovila ambiciózní cíl zapojit do tohoto dobrovolného programu alespoň 50 % svých globálních partnerů do konce roku 2025. K dnešnímu dni se k plnění cílů iniciativy HP Amplify Impact zavázalo 20 % partnerů společnosti HP, čímž byla překročena hranice 10 % stanovená pro první rok programu. Odhodlání HP zasazovat se o udržitelný dopad pomohlo společnosti ve fiskálním roce 2021 utržit více než 3,5 miliardy dolarů z nových prodejů, což představuje více než trojnásobný meziroční nárůst.

„Naším cílem je spolupracovat s partnery na podpoře oběhového a nízkouhlíkového hospodářství, budování rozmanitějšího, inkluzivnějšího a spravedlivějšího dodavatelského řetězce a posilování místních komunit,“ uvedla Erika Lindauerová, ředitelka HP pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. „Síla a dosah našeho ekosystému je značná, a když se s námi na tuto cestu vydají i naši partneři, můžeme společně stvořit udržitelnější a spravedlivější svět.“

Vytváření ekosystému odpovědnosti

Program HP Amplify Impact umožňuje partnerům stanovit si dlouhodobé cíle pro dosažení pozitivního dopadu. Zúčastnění partneři budou oceňováni prostřednictvím certifikace a každoročního udílení cen. Smyslem iniciativy je zvýšit odpovědnost v celém odvětví IT v následujících klíčových oblastech:

  • Planeta: Směřování k plně regenerativní oběhové ekonomice s nulovými emisemi uhlíku a zároveň vytváření co nejudržitelnějšího portfolia technologií, služeb a řešení v oboru.
  • Lidé: Respektování lidských práv, zajištění prosperity lidí v celém hodnotovém řetězci a vytváření kultury založené na rozmanitosti, spravedlnosti a inkluze (DE&I) prostřednictvím různých iniciativ.
  • Komunita: Posílení postavení komunit prostřednictvím technologického rozvoje. Snaha o odstranění digitální propasti, která mnoha lidem brání v přístupu ke vzdělání, práci a zdravotní péči, jež jsou nezbytné k jejich celkové prosperitě.

Cesta k udržitelnosti pro partnery HP Amplify

Všichni partneři HP Amplify mají přístup ke zdrojům programu HP Sustainable Impact. Společnost poskytne všem partnerům HP Amplify přístup ke školení, prodejním nástrojům, marketingovým prostředkům a přístup do Centra pro udržitelnost a dodržování předpisů (SCC) společnosti HP, programu HP LIFE a programu HPPlanet Partners. Kromě toho bude společnost HP s partnery ve vybraných zemích úzce spolupracovat na počátečním zavádění dvou různých úrovní účasti:

  • Catalyst: Členové spadající do této kategorie se zaváží plnit cíle programu HP Amplify Impact, účastnit se hodnocení udržitelnosti a hlásit prodejní příležitosti obsahující kritéria udržitelnosti.
  • Changemaker: Tato úroveň je optimalizována tak, aby pomohla partnerům, kteří ještě nemají sestaven dlouhodobý plán udržitelnosti, ale hodlají investovat do opatření vedoucích k jeho zajištění. Společnost HP bude s těmito členy úzce spolupracovat a podporovat je při vytváření dlouhodobého plánu, který jim pomůže stát se takovým podnikem, jenž bude uznáván jako firma usilující o realizaci smysluplných změn.

Další podrobnosti o programu HP Amplify Impact naleznete na webu HP.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Peter Halmo, generální ředitel společnosti Xerox pro ČR a SR

Respekt k životnímu prostředí je potřeba i v tisku

1. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Udržitelnost není pro tiskový průmysl nic nového. Toto odvětví se často potýká s otázkami a problémy životního prostředí. Snížení dopadu na zdraví planety je proto hlavní výzvou spojenou se správou tiskové infrastruktury. Čtěte více

Epson oficiálně upouští od laserových tiskáren

31. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Společnost Epson skončí s prodejem laserových tiskáren kvůli omezené schopnosti této technologie dosáhnout pokroku v oblasti udržitelnosti. Namísto toho se vydává na cestu plně inkoustového tisku. Čtěte více

Trendy v logistice jsou formovány daty – díky chytrému plánování bude doručení rychlejší, přesnější a udržitelnější

12. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Logistika je nedílnou součástí nákupního procesu a zákazníci začínají její význam čím dál jasněji pociťovat, protože na internetu dnes pořizují takřka vše. Nakupování online se postupně stalo mainstreamem a úroveň logistických služeb je proto stále více pod lupou. Kterých pět trendů bude v následujících letech formovat logistiku a skrze ni i e-commerce? Čtěte více
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson

Jak bude vypadat práce v roce 2030?

9. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Svět práce a průmyslu se v posledních letech podstatně změnil. Práce na dálku a automatizace se staly v mnoha odvětvích normou. Přesto trendy, které pandemie zdánlivě přinesla, existovaly již dříve. Co se stalo v roce 2020 pouze urychlilo vývoj, který přetvářel trh a prostředí byznysu již před koronavirovou epidemií. Čtěte více