HAL3000 - kampaň ve znamení formulí

21. 4. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: 100Mega Distribution)
Český výrobce počítačů HAL3000 na setkání svých partnerů oficiálně představil svou marketingovou kampaň. Jejím motivem jsou formule a vše, co s nejrychlejšími závody na světě souvisí.

Hlavním mottem kampaně je heslo „HAL3000: formule mezi počítači“. Ve stejném duchu jsou potom laděny i všechny vizuály kampaně. Formule HAL3000 jsou v nich umístěny na pražský Karlův most a Nový most v Bratislavě. Součástí kampaně je i soutěž o zážitkovou jízdu skutečnou závodní formulí, která probíhá na speciální microsite.

Marketingový mix doplní inzerce v českých a slovenských odborných médiích, reklamní radiospoty nebo produktové billboardy. „Kampaň je postavena na užší spolupráci s našimi zákazníky. Jsme s nimi nyní v jednom týmu. Zároveň chceme upozornit i na technologický pokrok a rychlost počítačů HAL3000,“ řekl marketingový manažer HAL3000 Aleš Tálský.

V zavodním kabátě se již odehrálo i tradiční dubnové setkání partnerů značky – HAL day 2011. Účastníci z řad distributorů si zde mohli na vlastní kůži vyzkoušet jízdní adrenalin ve skutečném simulátoru F1 v měřítku 1 : 1 nebo soutěžit o vstupenky na závody F1 v Monaku. Do týmových barev byli kromě hostesek oblečeni i přítomní zástupci společnosti.

„Pro letošní rok chceme překonat hranici sto tisíc prodaných počítačů HAL3000. Pevně věříme, že se nám to díky marketingové kampani i zjednodušenému partnerskému programu podaří,“ doplnil Tálský.