GTS spustilo reklamní kampaň

28. 9. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: GTS)
GTS spustilo ve všech zemích, kde působí, novou mediální kampaň. Zároveň představilo slogan „GTS For the Working World.“, který odráží zaměření na firemní sektor. Hlavní linkou kampaně jsou služby cloudu.

Všechny informace o certifikovaných službách a cloudu obecně podpoří vytvořená microsite. Na kampaň následně naváže i speciální informační materiál, který obchodníkům pomůže provést zákazníky napříč světem cloudu.

„Kampaň má zásadní cíl, kterým je představit GTS jako poskytovatele cloudových služeb pro oblast B2B. Naši zákazníci si nás až do této doby spojovali především s trhem telekomunikací. Rádi bychom, aby se pozornost upínala také k dalším službám, které poskytujeme, a které jsou pro nás a naše zákazníky v poslední době klíčové,“ řekla Tereza Vránková, ředitelka marketingové komunikace skupiny GTS. „Je zaměřena na všechny země regionu a představena bude v příslušných jazykových mutacích. Sdělení o trendové službě cloudu je ústředním tématem kampaně, neboť GTS se drží světových trendů a plní přání a potřeby svých zákazníků,“ dodala Vránková.

GTS se tak přestavuje především jako operátor poskytující služby s vysokou přidanou hodnotou a informační a komunikační technologie. Je operátorem zaměřeným na svět podnikání, čemuž také odpovídá slogan společnosti „GTS. For the Working World“.

Součástí kampaně bude také speciální microsite zabývající se problematikou cloudu. Zákazníci si díky ní rozšíří své povědomí o cloudu, získají informace o tom, jak cloud funguje, jaké možnosti se díky němu firmám nabízí i jakým způsobem jsou jejich informace umístěné v cloudu zabezpečeny. Stránka poskytne uživatelům pravidelné novinky z oblasti cloudu a přinese informace o dalších možnostech jeho využití. K dispozici bude ve všech jazykových mutacích zemí regionu.

Navazující informační materiál, tzv. white paper, je určený zejména pro obchodníky, který jim pomůže provést zákazníka světem cloudu. Díky němu budou moci snadněji vysvětlit, co to cloud vlastně je, jakým způsobem funguje i jaké výhody firmám přináší. Pro obchodníky se tak stane velmi užitečnou pomůckou, která jim umožní podpořit jejich prezentaci o cloudu i konkrétními podkladovými materiály.