GTS Novera se hodlá zaměřit na firemní zákazníky

27. 3. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera se v souladu s dříve oznámenou strategií hodlá od roku 2009 zaměřit výlučně na firemní zákazníky. Opouští segment domácností, malých firem a živnostníků.

GTS Novera se v následujících letech plně zaměří na segment středních a velkých firem a na veřejný sektor – tedy oblasti, v nichž obsluhuje významnou část trhu a vidí zde potenciál dalšího růstu. Z tohoto důvodu omezí své aktivity v segmentu nejmenších firem a domácností a své zákaznické portfolio převede na společnost T-Mobile.
Odchod GTS Novery ze segmentu domácností, malých firem a živnostníků se dotkne zhruba 20 tisíc zákazníků, kteří u tohoto operátora využívali převážně připojení k internetu nebo základní balíčky hlasových a internetových služeb.