GTS Novera se hodlá zaměřit na firemní zákazníky
Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera se v souladu s dříve oznámenou strategií hodlá od roku 2009 zaměřit výlučně na firemní zákazníky. Opouští segment domácností, malých firem a živnostníků.
- 27. 3. 2009
- 0 min
GTS Novera se v následujících letech plně zaměří na segment
středních a velkých firem a na veřejný sektor – tedy oblasti, v nichž
obsluhuje významnou část trhu a vidí zde potenciál dalšího růstu.
Z tohoto důvodu omezí své aktivity v segmentu nejmenších firem a
domácností a své zákaznické portfolio převede na společnost T-Mobile.
Odchod GTS Novery ze segmentu domácností, malých firem a živnostníků se
dotkne zhruba 20 tisíc zákazníků, kteří u tohoto operátora využívali
převážně připojení k internetu nebo základní balíčky hlasových a
internetových služeb.