Gorila mobil: Za 375 korun 20 GB

14. 3. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Gorila mobil a DCD Publishing)
Čím víc surfuješ, tím míň platíš, FUP až 20 GB a volání zdarma po druhé minutě. To jsou hlavní esa, se kterými na český telekomunikační trh vstoupil nový virtuální operátor Gorila mobil využívající síť O2.

Gorila mobil nabízí předplacené karty i paušální tarify. Cena za volání je 2,50 Kč za minutu, SMS stojí 1,50 Kč, oboje do všech sítí. K předplacené kartě si zákazník může aktivovat za 200 Kč balíček Easy s 0,5 GB dat a voláním zdarma po druhé minutě. V tarifní nabídky přidává Gorila mobil nad rámec tarifu Easy ještě tarif PRO, který za 480 Kč nabízí 5 GB dat a také volání zdarma po druhé minutě. „Oba tarify jsou unikátní principem - čím víc surfuješ, tím míň platíš,“ řekl Lukáš Janoušek, CEO Gorila mobil. „Dojde-li zákazníkovi v průběhu měsíce datový limit, může si za polovinu předchozí ceny dokoupit další balík dat o stejném objemu. A takto třikrát dokola. U tarifu Easy dokoupí dalších 0,5 GB za 100, 50 a 25 Kč. Celkem za 2 GB tedy zaplatí 375 Kč. U tarifu Pro se zákazník takto dostane až na 20 GB. A k tomu připočtěte volání zdarma po druhé minutě.

Za novou značkou stojí čtveřice byznysmenů: Lukáš Janoušek, Roman Nováček, Pavel Turek a Petr Staněk. Ti pro svůj nápad získali strategického partnera Unimex Group, který následně poskytl podporu při jednání s O2. Díky fungování v síti O2 mohou zákazníci Gorila mobil využívat řadu jejích výhod. Z O2 se například volá na čísla Gorila mobil za stejných podmínek, jako by šlo o volání do vlastní sítě. 

Tarif Easy

 

Tarif Pro

Volání po 2. minutě

Mobilní data

Cena

 

Volání po 2. Minutě

Mobilní data

Cena

0 Kč

0,5 GB

200 Kč

 

0 Kč

5 GB

480 Kč

Pokud zákazník vyčerpá v aktuálním měsíci všechna data, může si dokoupit:

+ dalších

0,5 GB

100 Kč

 

+ dalších

5 GB

240 Kč

+ dalších

0,5 GB

50 Kč

 

+ dalších

5 GB

120 Kč

+ dalších

0,5 GB

25 Kč

 

+ dalších

5 GB

60 Kč

Standardní ceny

Volání

1 minuta

2,50 Kč

SMS

1 zpráva

1,50 Kč

Gorila mobil chce do konce roku získat 50 000 zákazníků a nyní pracuje na zpřístupnění LTE a dalších služeb. Operátor cílí na mladé zákazníky s možností získat službu online (SIM karta dojde poštou), a to již od 15 let (což umožňuje nový občanský zákoník), jednoduchými podmínkami, smlouvami bez závazků, širokými možnostmi dobíjení kreditu anebo možností ovládat svůj účet přes mobilní aplikaci. Roaming je potom totožný s tím co má O2.