GFI Software představuje MyPersonas, digitální AI klon klíčových zaměstnanců
Společnost GFI Software představila nástroj MyPersonas pro generování odpovědí na otázky zákazníků v reálném čase. MyPersonas je řešení založené na umělé inteligenci (AI), které firmám dovoluje vytvořit digitální klony klíčových zaměstnanců umožňující okamžitě a kvalifikovaně a odpovídat na opakující se každodenní požadavky s využitím veškerých firemních informací.
Každá MyPersona je vytvořena na základě znalostí zaměstnance, kterého zastupuje, což znamená, že dokáže reagovat stejně jako tento zaměstnanec. MyPersonas jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a mohou komunikovat ve více než 160 jazycích. Jejich hlavním přínosem je schopnost poskytovat požadované informace i v případě, že reálný pracovník není dostupný či je zaneprázdněný vyřizováním jiných požadavků.
Na rozdíl od tradičních avatarů, které jsou v podstatě jen „mluvícími hlavami“, MyPersonas napodobuje vzhled, styl řeči a mimiku skutečných zaměstnanců, takže tazatel má pocit, že hovoří se skutečnou osobou. Díky skutečné podobnosti a hlasu poskytuje MyPersonas přirozenou interakci, která posiluje důvěryhodnost. Takovouto osobou může být např. obchodní manažer, personální manažer, vedoucí IT, finanční partner nebo kdokoli jiný důležitý pro konkrétní organizaci z jakéhokoliv odvětví.
„Technologie MyPersonas je postavena na výhradně na znalostní bázi organizace,“ řekl Jozef Kačala, vicepresident of flobal sales engineering ve společnosti GFI Software. „Pokud narazí na něco, na co nedokáže s jistotou odpovědět, nehádá ani nehalucinuje, jak se někdy stává u veřejných AI nástrojů. Naopak, dotaz eskaluje například tím, že spustí videohovor v aplikaci se svým lidským protějškem a zapojí jej do konverzace.
K hlavním přínosům MyPersonas patří:
- Okamžitý přístup k odborným znalostem. Odpovědi na časté otázky poskytuje digitální klon klíčových zaměstnanců v jakémkoli jazyce, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Sdílení znalostí. Digitální klonování klíčových zaměstnanců v organizaci umožňuje sdílet znalosti mnohem rychleji a efektivněji.
- Replikace zaměstnanců. Digitální dvojčata dokonale odrážejí vzhled, hlas a styl komunikace klíčových zaměstnanců.
- Učení v reálném čase. Řešení neustále aktualizuje svou znalostní bázi prostřednictvím proběhlých interakcí a zpětné vazby od reálných pracovníků.
Nástroj MyPersonas již využívá například specializovaný český e-shop s jihoafrickými víny Zebra Wines. „Našimi zákazníky jsou jak znalci Jižní Afriky, tak i ti, kteří tamější vína teprve objevují, takže čelíme dotazům širokého tematického rozsahu. Řešení MyPersonas dokáže využit detailních informací na našem webu a rychle a přesně poskytnut zájemcům požadované odpovědi či doporučení, přičemž my zase neztrácíme potenciální zákazníky svou případnou nedostupností,“ řekl Zdeněk Bínek, partner ve společnosti Zebra Wines.
Další informace bude možné získat například na tomto webináři.
Profilová karta firmy
Zebra systems
Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 30 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo.
O Acronis
Acronis poskytuje řešení pro…