GFI Max ServiceDesk – řešení helpdeskových a zákaznických služeb

18. 1. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: GFI)
Nová služba umožňuje MSP poskytovatelům řízených služeb lépe organizovat komunikaci se zákazníky, zkrátit reakční dobu a účinně řídit zákaznické požadavky.

Nástroj je integrován do platformy GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI Max ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu.

Integrovaný nástroj doplňuje platformu GFI Max RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe řídit své služby zákazníkům a zvyšovat jejich hodnotu. Mnoho poskytovatelů dnes využívá nejrůznější, málo efektivní metody k řízení zákaznických služeb, které zahrnují excelové tabulky, e-mailovou komunikaci či ve vlastní režii vyvinuté nástroje. Tyto nástroje jsou často nespolehlivé a mohou vést k opomenutí zákaznických problémů či nárůstu doby reakce na požadavky. Navíc takovéto nástroje neumožňují reportování nebo řízení servisních úrovní z důvodu nedostatečné integrace s poskytovanými službami.

„Naším cílem je jako vždy poskytnout poskytovatelům řízených služeb nástroje potřebné k obsluze jejich zákazníků a k vytvoření a udržení dlouhodobých a zdravých vztahů. Vysoká úroveň zákaznických služeb a spokojenosti jsou pro MSP poskytovatele nejspolehlivější konkurenční výhodou a s využitím správných nástrojů je možné zákazníky podporovat velmi efektivně. Nově uvedená služba reaguje na jednu z hlavních výzev, kterým čelí MSP poskytovatelé. Pokud svou práci dělají dobře, jejich zákaznici o nich prakticky neví, protože vše běží hladce. GFI Max ServiceDesk jim dovoluje nabídnout další hodnotu s využitím předpřipravených reportů, které nejenže ukazují dobu strávenou technickými pracovníky na řešení a proaktivní prevenci problémů, ale také jak tyto služby odpovídají SLA každého zákazníka. Efektivní řízení dodávaných služeb je důležité rovněž pro maximalizaci interní efektivity podnikání v oblasti MSP,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko.

Štítky: 

Podobné články

Více než třetina českých firem plánuje zvýšit investice do vývoje softwaru zaměřeného na člověka

23. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Průzkum společnosti Progress mezi technologickými profesionály po celém světě se zabýval rostoucím významem vývoje softwaru, který do centra zájmu staví samotného uživatele. Účelem průzkumu bylo zmapovat aktuální přístupy a úroveň připravenosti firem při vývoji aplikací zaměřených na člověka. Zejména s ohledem na rostoucí význam tématu zajištění přístupnosti. Čtěte více

Jarní Zoner Photo Studio X se soustředí na podporu HDR

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zoner Software)
Nejoblíbenější český editor na úpravu fotek přichází s plnou podporu práce s HDR fotografií. Od jarní aktualizace je tak možné využívat plného dynamického rozsahu moderních monitorů podporujících HDR obsah. Uživatelé se však dočkají i dalších nových funkcí pro úpravy snímků i videí a řadou dalších vylepšení. Čtěte více

Rok 2023 potvrdil kontinuální růst počtu zranitelností

8. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných zranitelností CVE bylo v loňském roce zjištěno rekordních 29 065 zranitelností, tedy o 12,6 % více než v roce 2022. K výrobcům s největším počtem zranitelností se zařadili Google, Microsoft a Adobe, nejohroženějším softwarem zůstávají operační systémy, zejména ty mobilní. Čtěte více

ASBIS CZ se stal distributorem softwaru ABBYY

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Navázání této spolupráce mezi ABBYY a ASBIS CZ umožní zákazníkům vybírat z nabídky řešení vytvořených speciálně pro podniky, které chtějí zvýšit svoji efektivitu a využít AI k automatizaci ve velkém měřítku. ASBIS CZ je připraven poskytnout zákazníkům také servis a podporu při výběru a nákupu produktů. Čtěte více