Novinky

Genesys propojen s Lync

Společnost Genesys integrovala komunikační platformu Microsoft Lync se svým řešením péče o zákazníky. Integrace vytváří kombinovanou komunikační platformu, díky níž mohou firmy propojit a sjednotit komunikaci uvnitř celé firmy s centrem péče o zákazníky (call centrem).

Petra Piscová
Zdroj: Genesys
  • 23. 1. 2013
  • 0 min
Genesys propojen s Lync

Nové řešení nabízí hlasovou a chatovou (instant messaging) komunikaci mezi jakýmkoli firemním zařízením využívajícím platformu Lync. Technologické řešení zároveň podporuje routingové funkce Genesys a propracované nástroje pro reporting a obsluhu zákazníků prostřednictvím vícero komunikačních kanálů.

„Integrace Genesys SIP serveru s Microsoft Lync Enterprise Voice platformou umožní operátorům kontaktních center využívat bohatých funkcí pro spolupráci a využívání multimédií při komunikaci se svými kolegy. Zároveň tyto funkce pomohou při komunikaci a obsluze zákazníků,” řekl Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys.

Microsoft Lync nabízí několik úrovní funkčnosti, které jsou efektivní v kombinaci s Genesys SIP serverem a řešením pro komunikaci se zákazníky: například uživatelský status v reálném čase (dostupný, zaneprázdněný, mimo kancelář atd.). Umožňuje také společnostem přesměrovávat hovory na volné pracovníky, ať se nacházejí na jakémkoli místě, třeba i mimo prostory společnosti.

Podobné články

Genesys propojen s Lync
Novinky

Genesys propojen s Lync

Genesys: Martin Veselka
Personálie

Genesys: Martin Veselka