Genesys propojen s Lync

23. 1. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Společnost Genesys integrovala komunikační platformu Microsoft Lync se svým řešením péče o zákazníky. Integrace vytváří kombinovanou komunikační platformu, díky níž mohou firmy propojit a sjednotit komunikaci uvnitř celé firmy s centrem péče o zákazníky (call centrem).

Nové řešení nabízí hlasovou a chatovou (instant messaging) komunikaci mezi jakýmkoli firemním zařízením využívajícím platformu Lync. Technologické řešení zároveň podporuje routingové funkce Genesys a propracované nástroje pro reporting a obsluhu zákazníků prostřednictvím vícero komunikačních kanálů.

„Integrace Genesys SIP serveru s Microsoft Lync Enterprise Voice platformou umožní operátorům kontaktních center využívat bohatých funkcí pro spolupráci a využívání multimédií při komunikaci se svými kolegy. Zároveň tyto funkce pomohou při komunikaci a obsluze zákazníků,” řekl Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys.

Microsoft Lync nabízí několik úrovní funkčnosti, které jsou efektivní v kombinaci s Genesys SIP serverem a řešením pro komunikaci se zákazníky: například uživatelský status v reálném čase (dostupný, zaneprázdněný, mimo kancelář atd.). Umožňuje také společnostem přesměrovávat hovory na volné pracovníky, ať se nacházejí na jakémkoli místě, třeba i mimo prostory společnosti.

Štítky: 

Podobné články

Průzkum: velké firmy se bojí sociálních sítí a e-mailu

29. 11. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Velké mezinárodní firmy se obávají komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních médií. Více než polovina z 500 nejvýznamnějších firem světa uvedených v žebříčku Fortune 500 nenabízí možnost komunikace prostřednictvím sítí Twitter (55 % firem) a Facebook (51 % firem). Čtěte více
Martin Veselka, víceprezident prodeje společnosti Genesys

Genesys: Martin Veselka

12. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Genesys)
Martin Veselka (40 let) nastoupil do společnosti Genesys na pozici viceprezidenta prodeje pro region středovýchodní Evropy a Blízkého východu (CEEME). Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přichází ze společnosti Nuance, v níž působil tři roky jako regionální obchodní manažer. Čtěte více