Flowmon je dostupný v Microsoft Azure Marketplace

15. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Flowmon Networks)
Společnost Flowmon Networks, která vyvíjí řešení pro monitorování a bezpečnost počítačových sítí, oznámila dostupnost svého řešení Flowmon v Microsoft Azure Marketplace. Zákazníkům, kteří přesunem infrastruktury do cloudu ztratili přehled o datech v síťovém provozu, navrací chybějící viditelnost.

Firmy a instituce tak budou schopny rychle řešit provozní incidenty, optimalizovat výkon sítě a klíčových aplikací nebo zajistit kritické služby napříč hybridními prostředími.

Jako nervový systém každé moderní firmy musí síťová infrastruktura doručovat uživatelské a zákaznické služby konzistentně a v požadované kvalitě. Degradace výkonu sítě, nedostupnost aplikací nebo bezpečnostní rizika přímo ovlivňují spokojenost uživatelů a zákazníků, a tedy i cíle a pověst firmy.

„Flowmon pro prostředí Microsoft Azure přináší zcela novou úroveň viditelnosti do síťového provozu napříč hybridními prostředími. Společnosti, které provozují svou infrastrukturu v cloudu, mohou nyní těžit z nástroje, který jim umožní optimalizovat výkon jejich infrastruktury tak, aby ze své firemní digitální transformace získali co nejvíce,“ uvedl Pavel Minařík, CTO ve společnosti Flowmon Networks.

Flowmon, jako řešení pro monitorování a bezpečnost sítí, nabízí možnosti pro efektivní identifikaci degradace sítě, rychlé řešení síťových incidentů, reportování, plánování kapacit a odhalování nežádoucích anomálií nebo kybernetických hrozeb obcházejících tradiční bezpečnostní nástroje založené na signaturách. Zákazníci mají úplnou svobodu ve výběru, jak a kde chtějí provozovat své řešení pro monitorování a analýzu sítě. Zda v cloudu nebo on-premise. A také v jaké formě, zda virtuální nebo hardwarové. V případě že zákazník provozuje služby v režimu IaaS, Flowmon mu zrcadlením provozu pomocí Microsoft Azure vTAP umožní získat absolutní kontrolu nad cloudovým provozem.

„Nabízíme našim zákazníkům nástroj plně zaměřený na monitorování výkonu sítě v prostředí cloudu, který z jednoho místa poskytuje detailní pohled na to, co se děje v jejich multi-cloudovém nebo hybridním prostředí,“ dodal Minařík.

Azure Marketplace je online obchod, kde lze pořídit aplikace typu Software as a Service (SaaS) a prémiové datasety. Azure Marketplace propojuje firmy, které hledají inovativní řešení založená na cloudu, s partnery, kteří nabízejí vhodná řešení ihned připravená k použití. Flowmon pro prostředí Azure je k dispozici v rámci BYOL (Bring-Your-Own-Licence). Licenci lze zakoupit prostřednictvím partnerů společnosti Flowmon Networks.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Cisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa

25. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji. Čtěte více

Evropská komise podpořila produkty Kaspersky Lab

24. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Společnost Kaspersky Lab informovala své zákazníky, partnery a širší veřejnost o tom, že Evropská komise oficiálně potvrdila, že „nemá žádné důkazy o potenciálních problémech souvisejících s používáním produktů Kaspersky Lab.“ Čtěte více

Firmy bezpečnost stále častěji outsourcují – chybí odborníci i potřebné znalosti

18. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trend Micro)
Průzkum společnosti Trend Micro, vycházející z dotazování 1 125 IT manažerů po celém světě, potvrdil všeobecný nedostatek odborníků z oblasti informačních technologií, především pak specialistů na kybernetickou bezpečnost. Organizace jsou tak nuceny hledat nové způsoby, jak zajistit bezpečnost své podnikové informační architektury. Čtěte více

Kyocera přichází s novou firemní identitou

10. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kyocera)
Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy. Čtěte více