Eset vylepšil služby technické podpory pro české zákazníky

6. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Eset)
Eset software spustil od 1. června pro české zákazníky nové služby technické podpory a rozšířil výrazně i služby stávající. V České republice zavedl víceúrovňovou technickou podporu.

Nabídne také specializované pracoviště pro odvirování počítačů (Antivirová ambulance), které představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí. Ti mohou kdykoli během pracovní doby technické podpory přinést svůj počítač do firmy Eset v Praze 7, a technici jej poté zcela zdarma zbaví malwaru. Technická podpora pro zákazníky s platnou licencí je jinak poskytována také prostřednictvím e-mailu, telefonu, vzdáleného připojení či online fóra.

Kromě toho společnost rozšířila pracovní dobu technické podpory a vylepšila službu Servisní zásah, která je určena pro firemní zákazníky. Eset tak chce nabídnout svým zákazníkům kvalitní servis technické podpory jako přidanou hodnotu ke svým bezpečnostním produktům a řešením.

V rámci kvalitnější péče o zákazníky společnost spustila víceúrovňovou technickou podporu. Zákazníkům bude k dispozici technická podpora prostřednictvím několika úrovní podpory zdarma. První úroveň je podpora telefonická. Ta je nově k dispozici v pracovní dny vždy od 8 do 20 hodin. Eset se tímto krokem snaží reagovat na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině. V případě, že požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, lze využít druhou úroveň podpory, která je poskytována on-line. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici řešit požadavky na dálku. Pokud je není možné vyřešit běžnými cestami, může technik v nutných případech přijet za zákazníkem osobně.

Osobní návštěvu technika nabízí i firemním zákazníkům prostřednictvím služby Servisní zásah. Tuto službu mohou od června čerpat zákazníci i bez nákupu nové licence, a to vždy jednou ročně. Návštěva technika sestává ze čtyř hodin práce odborníka na místě formou konzultace, ukázkové instalace, popřípadě školení nebo pomoci s odvirováním.

Štítky: 

Podobné články

ESET rozšířil ochranu firem o Endpoint Antivirus pro Linux

24. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
ESET vydal novou verzi produktu Endpoint Antivirus pro zabezpečení koncových stanic s operačním systémem Linux. Firmy tak mohou udržovat zabezpečení bez ohledu na to, jaký operační systém využívají. Novinka doplnila nabídku produktů pro firemní zákazníky, která zahrnuje řešení pro operační systémy MacOS a Windows. Čtěte více

Malware Danger vévodil listopadovým hrozbám

14. 12. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Eset)
Více než polovinu všech počítačových hrozeb v České republice v listopadu představoval škodlivý kód Danger, který se šíří prostřednictvím příloh e-mailů. Podle průzkumu společnosti Eset však v listopadu jeho podíl na celkových IT hrozbách dosáhl hodnoty 54,91 %, tedy téměř o 20 % více než v říjnu. Čtěte více

Eset představil v Bratislavě aktuální bezpečnostní hrozby i nové produkty

9. 12. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: DCD Publishing a Eset)
Společnost Eset uspořádala v Bratislavě představení nové řady produktů, spojené s blokem přednášek na nejnovější bezpečnostní témata. Čtěte více

Danger zůstává v Česku hrozbou č. 1

7. 10. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Eset)
Téměř polovinu všech detekcí škodlivých kódů naměřených v září v České republice tvořil malware Danger. Podíl nebezpečného kódu, který se šíří prostřednictvím příloh e-mailových zpráv, oproti srpnu vzrostl na víc než 47 %. Čtěte více