Eset vylepšil služby technické podpory pro české zákazníky

6. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Eset)
Eset software spustil od 1. června pro české zákazníky nové služby technické podpory a rozšířil výrazně i služby stávající. V České republice zavedl víceúrovňovou technickou podporu.

Nabídne také specializované pracoviště pro odvirování počítačů (Antivirová ambulance), které představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí. Ti mohou kdykoli během pracovní doby technické podpory přinést svůj počítač do firmy Eset v Praze 7, a technici jej poté zcela zdarma zbaví malwaru. Technická podpora pro zákazníky s platnou licencí je jinak poskytována také prostřednictvím e-mailu, telefonu, vzdáleného připojení či online fóra.

Kromě toho společnost rozšířila pracovní dobu technické podpory a vylepšila službu Servisní zásah, která je určena pro firemní zákazníky. Eset tak chce nabídnout svým zákazníkům kvalitní servis technické podpory jako přidanou hodnotu ke svým bezpečnostním produktům a řešením.

V rámci kvalitnější péče o zákazníky společnost spustila víceúrovňovou technickou podporu. Zákazníkům bude k dispozici technická podpora prostřednictvím několika úrovní podpory zdarma. První úroveň je podpora telefonická. Ta je nově k dispozici v pracovní dny vždy od 8 do 20 hodin. Eset se tímto krokem snaží reagovat na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině. V případě, že požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, lze využít druhou úroveň podpory, která je poskytována on-line. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici řešit požadavky na dálku. Pokud je není možné vyřešit běžnými cestami, může technik v nutných případech přijet za zákazníkem osobně.

Osobní návštěvu technika nabízí i firemním zákazníkům prostřednictvím služby Servisní zásah. Tuto službu mohou od června čerpat zákazníci i bez nákupu nové licence, a to vždy jednou ročně. Návštěva technika sestává ze čtyř hodin práce odborníka na místě formou konzultace, ukázkové instalace, popřípadě školení nebo pomoci s odvirováním.

Štítky: 

Podobné články

Letos lze očekávat útoky za použití AI, růst hrozeb pro Android i pokračující útoky ransomwarem

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Bezpečnostní experti z českých poboček společnosti ESET komentují vývoj hrozeb ve druhé polovině roku 2023 a nabízejí výhled v aktuálních kyberbezpečnostních tématech pro následující měsíce roku 2024. Čtěte více

Aktualizovaná platforma ESET PROTECT pomůže firmám vyhledávat a opravovat známé zranitelnosti

27. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Uživatelé platformy ESET PROTECT Cloud budou mít nově k dispozici nástroj ESET Vulnerability and Patch Management pro vyhledávání a opravy známých zranitelností. Nový nástroj vznikl ve spolupráci se společností OPSWAT, která poskytuje bezpečnostní řešení pro kritickou infrastrukturu (IT, OT a ICS). Zároveň byla představena i nová úroveň řešení ESET PROTECT Elite. Čtěte více

Nová propozice značky Eset: „Progress. Protected.“

5. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Společnost Eset představuje novou propozici značky Progress. Protected. Hlavní myšlenkou změny je snaha zdůraznit skutečnost, že technologie dnes potřebují ochranu nejen samy o sobě, ale také kvůli tomu, že poskytují důležitá propojení a umožnují tak společenský a technologický pokrok. Čtěte více

ESET rozšířil ochranu firem o Endpoint Antivirus pro Linux

24. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
ESET vydal novou verzi produktu Endpoint Antivirus pro zabezpečení koncových stanic s operačním systémem Linux. Firmy tak mohou udržovat zabezpečení bez ohledu na to, jaký operační systém využívají. Novinka doplnila nabídku produktů pro firemní zákazníky, která zahrnuje řešení pro operační systémy MacOS a Windows. Čtěte více