Eset v ČR vloni poprvé překonal hranici 380 milionů korun

26. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Česká pobočka Esetu má za sebou dosud nejúspěšnější rok v historii – podle prvních neauditovaných výsledků dosáhl celkový obrat společnosti výše 384 milionů korun, což představuje 8% meziroční nárůst.

„Výsledky nás těší. Veškeré firemní aktivity, které jsme nejen v loňském roce, ale i v předchozích letech uskutečnili, k takovým výsledkům směřovaly a jsme rádi, že se nám jich podařilo dosáhnout. Český trh je mimořádně saturovaný a naše pozice jedničky na trhu je pro další růst složitá, přesto jsem opravdu rád, že se nám to dlouhodobě daří,“ uvedl Juraj Ferenc, ředitel české pobočky společnosti Eset. „Navíc podle průběžné analýzy obchodních výsledků i analýz trhu věříme, že je zde stále potenciál růstu a to zejména ve firemním segmentu. Zde nám kromě rozšířené nabídky velice pomáhá i mimořádně vysoká věrnost našich uživatelů,“ dodal Ferenc.

Eset jedničkou mezi firemními řešeními

Eset v České republice chrání více než polovinu všech firem. Nejsilnější tržní podíl držíl v segmentu SMB, tedy malých a středních společností. Kombinací nových produktů a služeb představených v září loňského roku však posiluje i v segmentu Enterprise. O spokojenosti zákazníků pak nejvíce svědčí vysoká věrnost. U firemních zákazníků dosahuje celkem 91 %.

V jednotlivých produktových kategoriích se pohledem meziročního srovnání nejvíce dařilo produktům určeným pro šifrování koncových zařízení. Prodej Eset Endpoint Encryption dosáhl desetinásobného růstu. Velký vliv na to měly nejen nové regulatorní požadavky, zejména GDPR, ale obecně zvýšený zájem o tuto formu ochrany. Dlouhodobě rostou i prodeje produktů pro domácí uživatele, které představují přibližně polovinu obratu společnosti.

Zákazníci preferují kvalitní produkt s podporou v češtině

„Naši zákazníci u nás dlouhodobě zůstavají díky dlouhodobé stabilitě a kvalitě bezpečnostních produktů a vysoké úrovně technické podpory, kterou je Eset v České republice sám, ale i skrze partnerskou síť schopen zákazníkům poskytovat. Navíc v českém jazyce,“ vysvětlil Filip Navrátil, obchodní ředitel české pobočky společnosti Eset.

Celkový obrat společnosti zahrnuje kromě prodeje bezpečnostních produktů i konzultace a poradenství. V segmentu služeb Eset zaznamenává významný meziroční růst. Jednou z nejvýznamnějších aktivit jsou penetrační testy, kdy bezpečnostní analytici společnosti Eset zkoumají zranitelnosti interních systémů klientů a navrhují jejich optimalizace.

Cíle pro letošní rok? Překonání 400 milionů

„Hlavní obchodní cíle společnosti Eset pro letošní rok míří především do segmentu Enterprise. I prostřednictvím zcela nových produktů a služeb, které jsme představili v září loňského roku, chceme nadále posilovat svou přitomnost v tomto segmentu,“ podotkl Filip Navrátil. „Kromě přímého prodeje ale nezapomínáme ani na naši partnerskou síť, která jen v České republice čítá na 3 800 resellerů. Jedním z konkrétních úkolů je ještě zvýšit úroveň služeb, se kterou se naši zákazníci skrze partnery setkávají. Jde především o technická školení. Jen díky těmto všem krokům můžeme pomýšlet na překonání hranice 400 milionů korun v obratu, čehož bychom letos rádi dosáhli,“ uzavřel Navrátil.

Štítky: 

Podobné články

Ericsson v Praze představil možnosti komerčního využití 5G

27. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ericsson)
Společnost Ericsson se dlouhodobě soustředí na otázku komerčního využití mobilních sítí páté generace 5G. Na konferenci Barcelona UnBoxed, která proběhla v Praze, přiblížili její zástupci vybraná témata z letošního veletrhu Mobile World Congress (MWC) českému publiku. Čtěte více

VMware inovoval partnerský program

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
Na konferenci Partner Leadership Summit společnost VMware představila výrazně zjednodušený, flexibilní partnerský program VMware Partner Connect, který bude spuštěn počátkem příštího roku. Program umožní partnerům spolupracovat se společností VMware způsobem, jaký vyhovuje jejich vlastním obchodním modelům. Čtěte více

dynabook přebírá záruční i pozáruční servis notebooků Toshiba

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: dynabook)
Společnost dynabook přebírá v souvislosti s rebrandingem firmy Toshiba Client Solutions Europe veškeré závazky vůči zákazníkům související s vlastnictvím a používáním notebooků Toshiba, včetně garance mimořádných záruk, jako například Záruka spolehlivosti. První notebooky značky dynabook budou na evropském trhu představeny během letošního roku. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více