Epson strategie „Engineered for business“

22. 6. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Epson)
Za účasti nejvyšších představitelů společnosti Epson Europe byla médiím a obchodním partnerům z celé Evropy a regionu EMEA představena obchodní strategie „Engineered for business“ pro nadcházející období.

Strategie Engineered for business staví na čtyřech pilířích: hospodárnosti provozu, výkonu, ekologii a možnosti volby se zaměřením na firemní sféru a veřejné organizace.

V souvislosti se strategií uvede společnost Epson na trh více jak 100 produktů v průběhu letošního roku. Všechny jsou navrženy a vyráběny s důrazem na minimalizaci spotřeby elektrické energie a provozních nákladů (hospodárnost provozu), maximalizaci rychlosti tiskového/skenovaného výstupu či svítivosti v případě projektorů (výkon) a v neposlední řadě s ohledem na minimalizaci dopadů na životní prostředí (ekologie).

Široká paleta více jak 100 výrobků (možnost volby) reflektujících neustále se zvyšující požadavky zákazníků pak zaručuje tu správnou volbu. 

Premiéra se odehrála na stadionu Manchester United, jehož je Epson oficiálním partnerem.