Epson: Engineered for business

13. 6. 2011. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing, Epson)
Společnost Epson představila svoji strategii Engineered for business. Stěžejní orientace společnosti je zaměřena na firemní sféru a veřejné organizace. "Značka táhne značku”, evropská premiéra se proto odehrála na stadionu Manchester United.
Pan Taba, prezident Epson Europe, s pohárem Manchesteru United

Epson hodlá ještě letos uvést stovku nových produktů.

Velký důraz klade na inkoustové podnikové tiskárny, jejichž tisk vychází až o 50 procent levněji než u laserových. Ani tento druh tisku však Epson nenechává stranou, kromě toho je evropskou jedničkou v projektorech, včetně Čech a Slovenska, a hodlá si vydobytou pozici udržet, i díky rozšířené nabídce 3LCD projektorů. Stejně tak je jedničkou v pokladních tiskárnách.

Málo se ví, že její TFT panely využívají i výrobci fotoaparátů pro elektronické hledáčky. Novinkou jsou tiskárny štítků, jak pro zboží (štítků lahví apod.), tak různých voucherů a jiných lístků. Tiskárny štítků Epson využívá i banka Santander.

Vzhledem k informačnímu embargu do zhruba poloviny srpna si budete moci více informací v rozhovoru s Tomášem Hudcem, national sales managerem, přečíst v Reseller Magazinu 9/2011, kde se již objeví i konkrétní produktové zprávy.

Obrazová galerie: