Electro World vstupuje na slovenský internet

29. 4. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Electro World)
Electro World pokračuje v expanzi na internetu. Poté, co zjednodušil a zmodernizoval svůj internetový obchod v ČR, rozjíždí i slovenskou verzi s koncovkou sk. Očekává od toho významný růst prodejů v zemi, kde má zatím tři značkové prodejny.

„Internetový prodej nám v Česku významně roste a rádi bychom tento trend zachytili i na Slovensku.“ řekla Anna Rumianová, Service Manager společnosti Electro World.

Slovenský trh s elektrospotřebiči se (podle GfK) vzpamatovává z ekonomické krize. Loni vzrostl i díky přechodu na digitální televizní vysílání o osm procent. Slováci, tak za elektroniku utratili 860 milionů eur, což je ale stále méně než v roce 2008, kdy prodeje překonaly miliardu.

Slovenské zákazníky na nových stránkách www.electroworld.sk nejvíce potěší rychlé vyhledávání a rozšířený výběr sortimentu příslušenství a nabídka služeb. Do místních poměrů zavádí i nové komfortní služby – například při dodání domů si zákazníci mohou již v průběhu objednávání zboží zvolit den, kdy chtějí zásilku dovézt. Navíc, pokud platí velké zásilky dobírkou, nemusí mít u sebe hotovost, ale mohou zaplatit kartou přímo u řidiče.

„Slovenský trh je pro nás důležitý i proto, že je na něm stále prostor pro obchody s kvalitním zbožím, velkým výběrem a nadstandardní péčí o zákazníky.“ dodal Jan Gažovský, obchodní ředitel Electro World.

Stejně jako v Česku si mohou zákazníci Electro Worldu objednat zboží na internetu a následně si jej vyzvednout a zaplatit v kterékoliv kamenné prodejně. Zboží má zákazník na prodejně k dispozici již hodinu od objednání na internetu a je mu rezervováno dva dny.

Internetový obchod podpoří dlouhodobou multichannel strategii společnosti, tedy paralelní prodej v moderních kamenných prodejnách, společně s plným využitím výhod internetu.