Dva programy pro partnery Českých Radiokomunikací

17. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: České Radiokomunikace)
Společnost České Radiokomunikace (ČRa) začala na začátku roku 2016 nabízet své služby prostřednictvím partnerů. Prostřednictvím partnerů nabízí především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center. Pro partnery jsou aktuálně připraveny dva možné typy spolupráce.

Partnerem se může stát firma, která se zabývá vývojem aplikací, outsourcingem, prodejem hardwaru či telco služeb, nebo firmy, které se samy zabývají poskytováním ICT služeb, ale nemají vlastní cloudové řešení nebo datové centrum.

České Radiokomunikace aktuálně navazují spolupráci s firmami, které o partnerský program projevily zájem. V první fázi se zaměřují zejména na partnery, jakými jsou ISV – nezávislí poskytovatelé softwaru, prodejci a výrobci IT řešení, tzv. Value Added společnosti – tedy partneři, kteří nabízejí komplexní řešení v oblasti návrhu, dodání síťové infrastruktury, licenčního poradenství, hardwarového a softwarového vybavení, zálohování, monitorování, pozáručního servisu, financování atd. Partneři zapojení do programu mohou využívat pro své zákazníky služeb datového centra, Business Cloudu i Media Cloudu.

ČRa nabízí dva typy spolupráce:

ČRa Referral Program spočívá ve zprostředkování nových smluvních vztahů mezi Českými Radiokomunikacemi a potenciálními zákazníky. ČRa poté přebírají komunikaci s koncovým zákazníkem a také obchodní a technickou část.

ČRa Resale Program nabízí možnost kombinovat služby ČRa s vlastními službami partnera. Smluvní vztah vzniká mezi partnerem a koncovým zákazníkem a ČRa jsou správcem infrastruktury, na které jsou služby poskytované.

Program partnerského prodeje služeb ČRa přináší partnerům řadu benefitů. Kromě individuálního přístupu ke každému z partnerů je to přístup k moderním a bezpečným službám s přidanou hodnotou, připojení k infrastruktuře pro přenos dat, marketingová a technická podpora nebo systém pravidelných navazujících školení a seminářů ČRa Partner Akademie. Školení nabízí vzdělání jak v oblasti technické znalosti, tak i obchodních nástrojů, přináší i informace o nových produktech. Školení je následně možné uspořádat i pro koncové zákazníky partnera.

Partneři dále získávají množství podpůrných materiálů – k dispozici budou ke stažení dostupné veškeré technické specifikace a informace o produktech a službách, marketingové materiály včetně promoakcí a akcí pro oslovení potenciálních zákazníků.

Štítky: 

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IT odborníci se sešli v Praze. eD WORLD přilákal na 600 účastníků

27. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Světoví IT výrobci, odborníci z distribučního trhu, produktové novinky a networking. To vše na jednom místě, v pražském Clarion Congress hotelu. V úterý 21. října zde proběhla konference eD WORLD distributora eD system. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více