Dva programy pro partnery Českých Radiokomunikací

17. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: České Radiokomunikace)
Společnost České Radiokomunikace (ČRa) začala na začátku roku 2016 nabízet své služby prostřednictvím partnerů. Prostřednictvím partnerů nabízí především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center. Pro partnery jsou aktuálně připraveny dva možné typy spolupráce.

Partnerem se může stát firma, která se zabývá vývojem aplikací, outsourcingem, prodejem hardwaru či telco služeb, nebo firmy, které se samy zabývají poskytováním ICT služeb, ale nemají vlastní cloudové řešení nebo datové centrum.

České Radiokomunikace aktuálně navazují spolupráci s firmami, které o partnerský program projevily zájem. V první fázi se zaměřují zejména na partnery, jakými jsou ISV – nezávislí poskytovatelé softwaru, prodejci a výrobci IT řešení, tzv. Value Added společnosti – tedy partneři, kteří nabízejí komplexní řešení v oblasti návrhu, dodání síťové infrastruktury, licenčního poradenství, hardwarového a softwarového vybavení, zálohování, monitorování, pozáručního servisu, financování atd. Partneři zapojení do programu mohou využívat pro své zákazníky služeb datového centra, Business Cloudu i Media Cloudu.

ČRa nabízí dva typy spolupráce:

ČRa Referral Program spočívá ve zprostředkování nových smluvních vztahů mezi Českými Radiokomunikacemi a potenciálními zákazníky. ČRa poté přebírají komunikaci s koncovým zákazníkem a také obchodní a technickou část.

ČRa Resale Program nabízí možnost kombinovat služby ČRa s vlastními službami partnera. Smluvní vztah vzniká mezi partnerem a koncovým zákazníkem a ČRa jsou správcem infrastruktury, na které jsou služby poskytované.

Program partnerského prodeje služeb ČRa přináší partnerům řadu benefitů. Kromě individuálního přístupu ke každému z partnerů je to přístup k moderním a bezpečným službám s přidanou hodnotou, připojení k infrastruktuře pro přenos dat, marketingová a technická podpora nebo systém pravidelných navazujících školení a seminářů ČRa Partner Akademie. Školení nabízí vzdělání jak v oblasti technické znalosti, tak i obchodních nástrojů, přináší i informace o nových produktech. Školení je následně možné uspořádat i pro koncové zákazníky partnera.

Partneři dále získávají množství podpůrných materiálů – k dispozici budou ke stažení dostupné veškeré technické specifikace a informace o produktech a službách, marketingové materiály včetně promoakcí a akcí pro oslovení potenciálních zákazníků.

Štítky: 

Podobné články

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více

Novinka od Oraclu umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Nový program Oracle Support Rewards má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně). Čtěte více

ATC oživilo nabídku motivačního programu Žiju si/Užívaj si

16. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers podstatně oživila motivační program Žiju si/Užívaj si. Katalog dárků je doplněn o množství nových produktů, ze kterých si vybere opravdu každý. Čtěte více

HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím. Čtěte více