Novinky

Doživotní podpora a NBD výměna pro produkty podnikové třídy

Netgear je jediným dodavatelem síťových technologií, který nabízí doživotní 24/7 podporu a doživotní záruku pro produkty podnikové třídy. Tyto stávající benefity pro podnikové produkty řad ProSafe, ReadyNAS a ReadyDATA nyní navíc rozšiřuje i garance výměny hardwaru v následující pracovní den.

Pavel Gregor
Zdroj: DCD Publishing
  • 25. 12. 2014
  • 4 min
Doživotní podpora a NBD výměna pro produkty podnikové třídy

Žádný jiný současný dodavatel síťových technologií nenabízí svým zákazníkům rozsáhlejší technickou podporu – 24/7 a doživotně. Zákazníci společnosti Netgear mohou navíc nově využívat i garanci výměny hardwaru v následující pracovní den (Next Business Day – NBD), která ideálně doplňuje jeho unikátní doživotní hardwarové záruky pro produkty podnikové třídy. Česká republika je jednou z 19 vybraných zemí světa, v nichž lze NBD výměnu využívat. Přepínače ProSafe, bezdrátové síťové prvky a firewally, na něž se vztahuje doživotní záruka na hardware, tak nyní zahrnují i garanci výměny hardwaru v následující pracovní den. Podniková síťová datová úložiště ReadyNAS a ReadyDATA, která nabízejí rozšířenou pětiletou záruku na hardware, nyní obsahují i pětiletou garanci NBD výměny hardwaru. Tato unikátní nabídka výrazně zrychluje a zjednodušuje reklamační procesy zákazníkům i prodejcům.

Rozšíření záruky

Nové záruční podmínky podstatně rozšiřují stávající záruku u produktů řady Netgear ProSafe podnikové třídy, u nichž byla dosud dostupná na dobu tří let od nákupu. Doživotní technickou podporu a NBD výměnu hardwaru mají nyní k dispozici majitelé všech zařízení podnikové třídy z produktových řad:

  • ProSafe přepínačů – od neřiditelných až po plně řiditelné;
  • ProSafe bezdrátových kontrolerů a přístupových bodů;
  • ProSafe Firewallů.

Netgear rovněž ještě více rozšířil záruční podmínky u svých síťových datových úložišť, které byly již ve své předchozí verzi nejlepší ve své třídě. Kromě nové 24×7 doživotní technické podpory nyní získají zákazníci i pětiletou garanci NBD výměny hardwaru, která doplní stávající pětiletou záruku na hardware. Tyto výhody získají majitelé následujících produktů:

  • desktopových zařízení ReadyNAS podnikové třídy (RN300/500/700);
  • zařízení ReadyNAS v provedení rack (určená pro montáž do stojanu);
  • pevných disků pro zařízení ReadyNAS podnikové třídy;
  • zařízení ReadyDATA a pevných disků pro zařízení ReadyDATA.

Nová koncepce záruky společnosti Netgear platí pro stanovené síťové produkty zakoupené od 1. června 2014.

Možnosti pro zákazníky

Pokud bude chtít zákazník využít rozšířené garanční podmínky společnosti Netgear (doživotní podporu či NBD výměnu zboží), má k dispozici tyto možnosti:

Zákazník z České republiky:

  • V případě produktů podnikové třídy může kontaktovat přímo infolinku společnosti Netgear na telefonním čísle +1-855-776-7233 (+1-855-ProSafe) v angličtině nebo nepřímo lokální podporu zajišťovanou společností LSG na telefonním čísle +420 245 002 240 v češtině, která vyřizuje dotazy zákazníků i požadavky na NBD výměnu.
  • V případě domácích produktů může kontaktovat přímo infolinku společnosti Netgear na telefonním čísle +1-888-638-4327 (+1-888-Netgear) v angličtině nebo nepřímo lokální podporu zajišťovanou společností LSG na telefonním čísle +420 245 002 240 v češtině. Pro domácí produkty není NBD výměna poskytována, v případě zjištění závady dojde tedy ke standardnímu záručnímu procesu vrácení vadného zařízení prodejci, který zajistí jeho opravu.

Zákazník ze Slovenské republiky:

  • Záruční podmínky i technická podpora jsou k dispozici ve stejném rozsahu jako pro české zákazníky, jen zatím na území Slovenska není k dispozici možnost NBD výměny zboží. Zákazník tedy může kontaktovat buď přímo infolinku společnosti Netgear na telefonních číslech +1-855-776-7233 (+1-855-ProSafe) či +1-888-638-4327 (+1-888-Netgear) v angličtině nebo nepřímo lokální podporu zajišťovanou společností LSG v češtině. V případě zjištění závady dojde ke standardnímu záručnímu procesu vrácení vadného zařízení prodejci, který zajistí jeho opravu.
  • Technickou podporu společnosti Netgear lze kontaktovat také prostřednictvím chatu nebo emailu, dostupného po registraci na webu support.netgear.com/general/contact/default.aspx (angličtina) nebo je možné využít email podpora@netgear.cz (čeština).

Více informací

  • podpora pro domácí produkty: support.netgear.com/for_home/default.aspx;
  • podpora pro produkty podnikové třídy: support.netgear.com/for_business/default.aspx;
  • záruka Netgear ProSAFE Warranty: www.netgear.com/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/default.aspx;
  • obecné informace o záruce: www.netgear.com/about/warranty/;
  • NBD výměna zboží: www.netgear.com/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/nbd.aspx.

Proč prodávat produkty Netgear:

  • možnost projektové spolupráce se společností Netgear a individuálních cen;
  • projektové konzultace se síťovými specialisty, doporučení řešení na míru zákazníka;
  • snadná instalace i provoz u zákazníka;
  • doživotní nebo prodloužená záruka produktů podnikové třídy;
  • výměna hardwaru v následující pracovní den;
  • špičkový výkon podnikové třídy za cenu SMB řešení.

Argumenty pro koncového zákazníka:

  • jednoduchá instalace, konfigurace a správa;
  • špičkový výkon podnikové třídy za cenu SMB řešení;
  • doživotní či prodloužená záruka;
  • možnost výměny hardwaru v následující pracovní den;
  • doživotní technická podpora typu 24/7;
  • maximální kompatibilita veškerých síťových prvků Netgear.

Distribuce pro ČR: ABC Data, AT Computers, eD´ system Czech, SWS, Tech Data Distribution
Distribuce pro SR: ABC Data, ASBIS SK, AT Computers, SWS, Tech Data Distribution