Diskus vytvořil rozcestník a web o storage

2. 3. 2011. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Diskus)
Obchodní skupina Diskus spustila webový rozcestník. Na něm prezentuje svou korporátní identitu. Zároveň s ním spustila web Data storage, který se věnuje datovým páskám, systémům zálohování dat a službám s tím spojených. Došlo i k přepracování distribučního webu.

„Naše obchodní skupina do této chvíle neměla svou domovskou stránku a to nás vedlo k vytvoření rozcestníku a vybudování nové korporátní identity. Chtěli jsme lépe komunikovat a prezentovat veškeré aktivity naší obchodní skupiny. Také bychom chtěli odkázat na zcela nový web Data storage, na kterém spolu se současnou paletou produktů a služeb nabízíme i služby zcela nové. Součástí změn je také kompletní redesign distribučního webu, který je nyní přehlednější a lépe ovladatelný“, shrnuje celý koncept změn Karel Žyla, marketingový manažer společnosti.

Rozcestník odkazuje na jednotlivé weby této skupiny. Zároveň odhaluje novou identitu celé skupiny, díky které bude lépe zapamatovatelná a odlišitelná od konkurence. Základní filosofií nové identity je prezentovat se jako firma s technologickým základem, zkušenostmi a s citlivým a moderním vnímáním trhu.

E-shop byl donedávna domovskou stránkou této skupiny, ale po vytvoření firemního rozcestníku a implementování nového korporátního vzhledu již plní jen funkci klasického distribučního webu. Kromě jednoduššího a přehlednějšího systému se změnila i nabídka pro registrované zákazníky, kteří teď můžou na rozdíl od neregistrovaných návštěvníků využívat celou škálu nadstandardních funkcí, jako jsou informace o novinkách, promoakcích, partnerské ceníky, download sekce a další.

Web Data storage vznikl díky potřebě samostatně prezentovat významnou část portfolia skupiny Diskus představující datové pásky a další profesionální řešení zálohování. Na tomto webu kromě samotné distribuce médií dochází i k postupnému rozšiřování nabídky služeb. K již existujícímu etiketování datových médií v rámci data média managementu přibyly služby nové – analýza životnosti datových pásek, mazání a destrukce dat, destrukce datových médií a data recovery – záchrana dat. Součástí tohoto webu je i nový newsletter, který bude vycházet čtvrtletně a bude informovat o nových technologiích, zveřejňovat odborné články ze zahraničních oborových webů, informovat o produktových novinkách atd.

„Díky přímé spolupráci s předními světovými výrobci můžeme aktuálně rozvíjet nabídku v souladu s neustále se vyvíjejícími technologiemi a trendy a nabízet zákazníkům vždy nejnovější technologie a servis s tím spojený“, dodává Karel Žyla k filosofii celé společnosti.