Dimension Data osvěžuje značku

24. 5. 2011. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: )
Dimension Data, globální poskytovatel IT služeb a řešení osvěžuje svou firemní identitu. Původně vznikla jako specialista na budování datových sítí, především Cisco. V současné době však dodává zařízení od téměř 50 světových výrobců.
Jindřich Radisch, managing director české pobočky Dimension Data

Novou obchodní strategií je poskytování služeb bez ohledu na technologie nebo hranice států, rozšiřuje nabídku služeb a vylepšuje péči o zákazníky.

K osvěžení značky přispívá nové světlezelené logo, měkčí a jemnější křivky odrážejí otevřený přístup více zaměřený na klienty.

Přejmenování asijské pobočky Datacraft na Dimension Data přináší jednotnou značku do 49 zemí na pěti kontinentech. Celá skupina má v současné době obrat 4,7 miliardy dolarů a zaměstnává 12 300 zaměstnanců. Dimension Data je původně jihoafrickou firmou.